PM10

Gestart door CBdicX, december 05, 2016, 16:44:44

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

'Daarom kiest Marantz ervoor zijn Premium-serie te ontwerpen zonder digitaal-analoogconversie in zijn SA-CD-/CD- of netwerkspelers, waardoor zijn versterkers zo zuiver en clean mogelijk worden gehouden'

Euh wat? ;D

xander32

De prijs is niet om nu nog van te schrikken, want die was al maanden in beeld :yes:.

https://youtu.be/dF2SKrLSGWs

@Maurice youtube filmpjes willen nog steeds niet indien je het linkje copy&paste  :no:

CBdicX

Citaat van: xander32 op december 05, 2016, 19:17:19
De prijs is niet om nu nog van te schrikken, want die was al maanden in beeld :yes:.

https://youtu.be/dF2SKrLSGWs

Ik blijf schrikken van dit soort prijzen en zijn mijn inzien niet te verdedigen (al doen ze wel hun best)
Ik dacht zelfs dat die eerste prijs meldingen misschien een beetje overdreven waren, maar nee, dus:  :-o

joep

De PM-11s3 en SA-11s3 staan er ook nog, in tegenstelling op de Japanse pagina's.
Daar is het prijsverschil tussen een PM-14/SA-14 en een PM-10/SA-10 toch wel gigantisch!
Als ze de PM-11/SA-11 eruit gooien zullen ze volgens mij toch een hoop omzet gaan missen.

Rob46

Geloof mij; er zal wel weer een 'tussenoplossing' komen....... Zo is het ook met de KIPearl, Pearl Lite en Ken Isodinges componenten al die jaren gegaan.....

Rob46

Oh ja, en de S1, S2 en S3 componenten met soms een interval van een jaar of minder......als ik mij niet vergis...

Rob46

Citaat van: CBdicX op december 05, 2016, 19:23:04
Ik blijf schrikken van dit soort prijzen en zijn mijn inzien niet te verdedigen (al doen ze wel hun best)
Ik dacht zelfs dat die eerste prijs meldingen misschien een beetje overdreven waren, maar nee, dus:  :-o

Hoe je het ook wendt of keert; als ik de specs lees, en de ontwikkeling die eraan vooraf is gegaan, is het misschien wel te rechtvaardigen dat deze componenten zo aan de prijs zijn. Klap geld, dat klopt, maar dan heb je wel wat staan.......

CBdicX

Citaat van: Rob46 op december 05, 2016, 20:25:02
Hoe je het ook wendt of keert; als ik de specs lees, en de ontwikkeling die eraan vooraf is gegaan, is het misschien wel te rechtvaardigen dat deze componenten zo aan de prijs zijn. Klap geld, dat klopt, maar dan heb je wel wat staan.......

En dan maar hopen dat het Euro verschil hoorbaar zal zijn tussen een 11S3 en de PM10.

Rob46

Dat ben ik met je eens! Ook ik ben hier erg benieuwd naar! Er zit notabene een PM S3 tussen..... :yes:

NB

Citaat van: Maus op december 05, 2016, 18:39:14
'Daarom kiest Marantz ervoor zijn Premium-serie te ontwerpen zonder digitaal-analoogconversie in zijn SA-CD-/CD- of netwerkspelers, waardoor zijn versterkers zo zuiver en clean mogelijk worden gehouden'

Euh wat? ;D

Ik dacht precies hetzelfde.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

RHK

Ik vind het een knappe bak, maar ik zal het er never voor uitgeven tenzij ik de loterij win. Een PM-11S3 valt nog te overwegen als ik een keer echt iets bijzonders wil. Dat zou ik misschien nog wel doen. Maar ja zo is het met deze liefhebberij, het is wat de gek er voor geeft of ervoor over heeft. Ieder zijn ding.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*