Hoi, ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoop dat er mij iemand kan helpen met volgende problemen:
Vooreerst; ik ben in bezit van een receiver SR6008 en BR-speler UD7007. Daar is gekoppeld een set van Q acoustics 7000i.
Probleem 1 : bij het uitvoeren van de Audyssey kalibratie stel ik vast dat de luidsprekers verschillende volumes laten horen, van heel luid tot amper hoorbaar. Dikwijls wordt de subwoofer niet gedetecteerd. Telkens opnieuw de kalibratie uitvoeren brengt een beetje betering maar zeker niet efficiënt. Soms krijg ik ook de melding dat één of meerdere van de speakers in fase is, terwijl dit zeker het geval niet is. De klank is dus nooit goed, laat staan perfect. Als ik de procedure volg om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen, stel ik vast bij controle dat er niets veranderd is. Alles is correct aangesloten. Als ik dan toch in slaag de setting een beetje goed te krijgen (handmatig) dan verandert dit na enige tijd zomaar vanzelf.
Probleem 2 : bij het activeren van de setup zie ik op het Tv-scherm alles wat de setup toelaat. Wat ik echter plots niet meer zie ( en voordien wel) zijn de internet-radiozenders.
Probleem 3: zelfs in stand-by wordt de receiver behoorlijk warm. Haal ik er best iedere keer de stroom af? Want totaal afzetten zonder te ontkoppelen van het stroomnet gaat blijkbaar niet.
Probleem 4: internet radio valt regelmatig zomaar weg.
Ik heb al alles nagezien via de handleiding en proberen aanpassen, doch dit brengt geen soelaas;
Hopelijk zijn hier wat techneuten die me kunnen helpen?
Goeten,
Bocasin,