Goedemiddag,ik zal me eerst opnieuw voorstellen aangezien ik een aantal jaren hier niet meer ben geweest,en zie geen aparte voorstel topics.
Ik ben remco uit omg. Rotterdam samenwonend met mijn lieve vriendin 35,geen kinderen maar wel een gezellige huiskat.
Mijn hobbys zijn sporten zoals kracht en div. vechtsporten en ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep.
Ik ben verder gek.op autoos en heb zelf een renault clio rs,en ben natuurlijk ook helemaal into marantz.
Nu zou ik mijn probleempje willen voorleggen aan jullie marantzkenners.
Ik sinds een paar een dagen een samsung 65ks8000 tv gekocht,daarop aangesloten een marantz sr 7005,marantz ud 5005 en een marantz cd speler,een ps4.
Mijn tv werkt prima met een supermooi beeld,ook de ps4 werkt perfect maar nu komt het,als ik mijn ud5005 aanzet dan wordt het signaal niet herkend als ik de ud5005 op automatisch zet.
Ik moet hem zelf op source direct zetten en dan kan ik een bluray kijken.
Wil ik een normaal dvd kijken dan moet ik hem handmatig op 720p zetten anders wordt de resolutie niet herkend.
Ik heb overal hdmi highspeed kabels ertussen zitten,ik had hiervoor een sony w serie met dezelfde apparatuur en de bluray speler stond toen wel op automatisch.
Dus ik snap niet waarom mijn tv nu ineens de resolutie niet herkend als ik de ud5005 op automatisch heb staan.
Als ik de ud5005 rechtstreeks op de tv aansluit dan herkend hij wel alle resoluties,doe ik hem weer via de reciever dan moet ik de ud5005 dus steeds weer handmatig verzetten.
Ik heb wel gelezen dat vooral samsung handshake problemen zou hebben met marantz maar hoe verklaar ik dan dat de ud5005 wel meteen herkend wordt door mijn tv als ik hem rechtstreeks daarop aansluit?
Mijn ps4 loopt ook via mijn reciever en daar geen problemen mee.
Vraag 2 soms flikkert het beeld van mijn samsung en soms blijft hij zwart,pak ik hub van de samsung en draai ik hem of beweeg wat kabels dan heb ik weer beeld kan er een storing in de hub zitten of wellicht een breuk?wie heeft mijn combi ook?
Alvast superbedankt voor het beantwoorden iedereen.