Inmiddels zijn we bijna 6 jaar verder.
Er is veel veranderd in die tijd...
Ik ben iets volwassener geworden
inmiddels 23 i.p.v 17..
De TD 150 is opgeknapt en uiteindelijk verkocht (helaas heb ik er geen foto's meer van), de 1040, 104, 2238, 5120, 5220 zijn ook weg... ik heb een tijdje terug al mijn vintage apparatuur verkocht, maar enkele maanden terug begon het met het oog op uit huis gaan ook te kriebelen om weer wat apparatuur te kopen.
Inmiddels ben ik in het bezit van een Marantz 2270 en een 4270. De 4270 gebruik ik eigenlijk niet echt voor muziek, maar meer voor het bekijken van films en series. Aan de 4270 hangt een setje Mission 753 speakers en dat klinkt misschien niet audiofiel, maar wel lekker!
De 2270 heb ik momenteel helaas nog geen speakers voor, maar opzich is dat geen probleem... de 2270 staat namelijk in bruikleen bij een goede vriend van mij. De bedoeling is dat hier een setje IMF of Hans Baan transmissielijn speakers voor komen.
Tevens wil ik volgend jaar nog een andere aanschaf doen. Ik wil graag een 3800, 250M, 125 kopen en die aanvullen met een Thorens TD160 met SME3009 arm, IMF RSPM mk5 etc... maar goed meerdere andere prioriteiten helaas, dus dat kan nog even gaan duren.