Spotify op na 8005 ?

Gestart door fleetwood, september 30, 2016, 21:55:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fleetwood

Ik kan geen spotify afspelen op mijn na 8005 , ik doe vast iets verkeerd maar weet niet wat .
Volgens de handleiding poepsimpel maar niet dus , de na 8005 komt niet voor bij beschikbare apparaten zoals dit zou moeten . Kan iemand mij helpen?
De na 8005 is op mijn netwerk aangesloten en internet radio werkt perfect maar spotify lukt niet .

Zep

Even wat meer info: op welke manier probeer je Spotify te openen, via de Marantz app op je telefoon of je tablet? Of rechtstreeks via de Spotify app?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Heb je een tablet? Daar dan Spotify Connect op zetten en spelen maar via de 8005 :yes:.


Citaat van: fleetwood op september 30, 2016, 21:55:50
Ik kan geen spotify afspelen op mijn na 8005 , ik doe vast iets verkeerd maar weet niet wat .
Volgens de handleiding poepsimpel maar niet dus , de na 8005 komt niet voor bij beschikbare apparaten zoals dit zou moeten . Kan iemand mij helpen?
De na 8005 is op mijn netwerk aangesloten en internet radio werkt perfect maar spotify lukt niet .

fleetwood

Noch via de marantz app noch via de spotify werkt het . Ik begrijp er niks van , normaal zou dit moeten lukken toch ?

Peter Kudelstaart

Ligt misschien voor de hand, maar je hebt toch wel een Spotify Premium abonnement?
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

fleetwood

Heb een premium abonnement,  dus ook het probleem niet.

xander32

Doet Spotify Premium (Connect) het op jouw device (tablet/phone)?



Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 07:11:56
Noch via de marantz app noch via de spotify werkt het . Ik begrijp er niks van , normaal zou dit moeten lukken toch ?

fleetwood


Zep

Kun je de NA8005 selecteren onder apparaten bij de instellingen van de Spotify app?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

fleetwood

Dat is net het probleem . Mijn toestel is aangesloten op het netwerk  , internet radio werkt perfect . Maar spotify noch airplay werkt niet . Mijn toestel word blijkbaar niet gevonden

Zep

Ben je bedraad aangesloten?
Ik zou eens proberen om alles te resetten, ook je modem/router....minuutje overal de stroom eraf.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Dan lijkt het er idd. op dat de NA niet zichtbaar is in het netwerk voor andere devices; een netwerkinstelling (router?)  en/of een instelling van de NA aangaande het netwerk, het delen van..., ...


Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 10:32:39
Dat is net het probleem . Mijn toestel is aangesloten op het netwerk  , internet radio werkt perfect . Maar spotify noch airplay werkt niet . Mijn toestel word blijkbaar niet gevonden

fleetwood

Opgelost !! Wat sleutelen tussen modem en router met netwerkkabels heeft het probleem verholpen. Oef !

Zep

Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 12:58:32
Opgelost !! Wat sleutelen tussen modem en router met netwerkkabels heeft het probleem verholpen. Oef !

Mooi, wat heb je precies gedaan dan?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Top. Ben benieuwd naar jouw eerst ervaringen betreffende de muzikale kwaliteiten van de NA8005.
.

Citaat van: fleetwood op oktober 01, 2016, 12:58:32
Opgelost !! Wat sleutelen tussen modem en router met netwerkkabels heeft het probleem verholpen. Oef !