Cd 6006 met bleuthooth adapter = spotify?

Gestart door fleetwood, september 26, 2016, 18:34:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fleetwood

Hallo ,

Is het mogelijk om bij de cd 6006 of cd 6005 via de usb poort vooraan een bleuthooth adapter te plaatsen en zo via bleuthooth van tablet naar spotify te luisteren ?

Of is een na 6005 / 8005 een betere optie ?

sjoek

Denk niet dat dat gaat lukken. Maar wil je meer streamen dan spotify? Dan zou ik inderdaad voor na ×005 gaan. Wil je alleen spotify zijn er wel veel goedkopere oplossingen kan je altijd nog een cd speler bij kopen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jgvh

Chromecast audio  €39 heeft gecombineerde 3,5mm jack analoge / optical uitgang

TurboMarco

Geen geld voor zon ding  :-)
Maar hoe zit het met de geluidskwaliteit van een 39,- apparaat ,is het te vergelijken met bijvoorbeeld een i phone ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: sjoek op september 26, 2016, 19:00:47
Denk niet dat dat gaat lukken. Maar wil je meer streamen dan spotify? Dan zou ik inderdaad voor na ×005 gaan. Wil je alleen spotify zijn er wel veel goedkopere oplossingen kan je altijd nog een cd speler bij kopen.
:gp:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jgvh

De analoge uitgang is geen highend maar voor af en toe om muziek te ontdekken is prima te doen. Ik heb m zelf aan een fiio dacje van €40 hangen en meer/beter hoeft voor mij niet  :-)

Brutus

Spotify is ook geen high end met 320 kb/s  :-D maar een prima oplossing zo toch.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20