Dilemma en advies gevraagd:
Het volgende, ik heb een Marantz PM17 MKI en aangezien ik lekker veel met mijn vinyl collectie bezig ben is het medium cd's een beetje in de vergeet hoek geraakt.
Maar toen ik eergister de zolderkast weer eens open deed en daar mijn cd's (ongeveer 400 st) zag staan begon het toch weer te kriebelen...., ik heb niet alles op lp.
Voor vrouwlief en feestjes heb ik een keer een Logitech squeezebox duet aangeschaft (afstandsbediening meteen op zolder gelegd, wat een onding) en al mijn cd's in flac geript naar mijn Nas'je.
Nu komt mijn dilemma: ik heb ooit eens de combi PM17 met een CD17 gehad en daar werd ik blij van, nu vind ik de CD16 ook een pracht apparaat. Maarrrrrr voor beide apparaten ben ik ergens tussen de 180-400 euro kwijt, maar dan heb ik de squeezebox ook nog...
Concreet: zouden jullie een CD17/CD16 kopen of kan ik voor dat geld ook een dac vinden die tussen de Squeezebox en de PM17 komt....? (qua gemak heeft dit laatste de voorkeur)
Maar dan, welke dac kan en mag ik vergelijken met de kwaliteit van de CD17 (laat ik die maar even als referentie aanhouden)