Op het moment kijk ik mijn films via een SR6005 en gebruik ik ook deze voor het luisteren van muziek. Ik heb de NA8005 netwerk audio speler, en een grote verzameling FLAC en DSD op de server. Dat werkt allemaal naar wens.
Nu stel je een receiver eigenlijk helemaal in voor het kijken van films en series, en dat is een andere instelling dan voor muziek. En als ik alle Audyssey enz uitzet dan klinkt het kaal en niet zo warm. Dus was ik benieuwd hoe een PM8005 zou klinken in vergelijking met de Direct mode of alle Audyssey uitgeschakeld, zou dat een volledig ander geluid zijn? Wat kan ik daarvan verwachten? Ik zou het jammer vinden om een PM te kopen en dan niet genoeg verschil te merken.
Is er eventueel iemand die weet waar ik een PM8005 voor een maand zou kunnen huren of zo? Dan kan ik in mijn eigen omgeving testen en kijken of het wisselen van de versterker voor muziek mijn oplossing zal zijn.
Alvast bedankt voor alle suggesties!
PS: De luidsprekers die ik nu nog gebruik zijn de Klipsch F3, die ik toen ik ze kocht bij HC Hifi op een KI Pearl heb beluisterd.