Citaat van: Audiofilosoof op juli 31, 2016, 13:40:12
ja luisteren is natuurlijk het beste ding wat je kan doen. gaat ook veel tijd in zitten om 100km te gaan rijden en dan bij iemnad naar een versterket te gaan luisteren dan weer 100km terug de volgende dag weer 80 km naar iemand anders en daar naar een pm17 luisteren. ga dat maar eens vergelijken en dan hebben we het nog helemaal niet over de akoestiek en de cd speler.
de pm 17 is natuurlijk een betere versterker maar het betreft hier de pm80mk2Se die door ken Ishawata is verbetered versus de gewone pm17 . ik las ergens dat de pm17 mk2 al een stuk beter is dan de gewone pm17.
Is inderdaad niet gemakkelijk, maar je hoort dan wel of de versterker controle heeft over de speakers.
Ik kan ook moeilijk geloven dat de akoestiek echt heel slecht zou zijn, je koopt tenslotte ook van een liefhebber
Zal die anders zijn, sowieso... Maar dat heb je in de winkel ook
En van bron kan je zo neutraal mogelijk kiezen, evt een laptop met usb dac. Ik heb steeds opnieuw naar de zelfde muziek geluisterd, zowel bij de speakers en de verschillende versterkers.
Heb afgelopen week een paar speakers en een versterker gekocht (150 en 100km van mijn huis
)
Hier vind je veel info
http://www.dutchaudioclassics.nl/Marantz_pm80-mkII_class_A_amplifier/De mijne zijn van 77-79
je kan die ook laten reviseren ...