De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Nice Zep.....de Nu Vista heeft dan ook de nodige spierballen om die speakers eens goed wakker te schudden  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 26, 2019, 16:39:07
Nice Zep.....de Nu Vista heeft dan ook de nodige spierballen om die speakers eens goed wakker te schudden  :wink:

Ja dat klopt Brutus...en vandaag heb ik de Anthem opgestuurd naar de nieuwe eigenaar. We waren een goed team maar uiteindelijk heb ik toch voor een ander gekozen. Ik heb hem vlug in de doos gestopt en met een klein beetje pijn in mijn hart achtergelaten bij het postagentschap  :cry:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

De recente wisseling van alles behalve mijn speakers rechtvaardigt een nieuwe M&G.

Ik heb hier een paar opties:

Zaterdag 7 of zondag 8 december

En

Zaterdag 14 of zondag 15 december

Van lo en Bert begrepen dat er interesse is. Ik stel voor om bij belangstelling even je nummer in de pm te gooien dan maak ik een tijdelijke groepsapp aan om gezamenlijk af te spreken. Iedereen van het forum is welkom hoewel ik voor een klein groepje ga, desnoods een 2de M&G.

Uiteraard ook dit jaar weer met het welkomsteam

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Jürgen 8 en 15 zou ik kunnen .
Gr Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Ik ga even in overleg met de agendabeheerder, die is nu werken...  :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zep

Citaat van: bert50 op november 20, 2019, 17:03:45
Jürgen 8 en 15 zou ik kunnen .
Gr Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ok Bert.....gezellig!
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: lo op november 20, 2019, 18:31:35
Ik ga even in overleg met de agendabeheerder, die is nu werken...  :-P

:schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Volgens mij heb ik een M&G op 14 december bij Bert, benieuwd hoe @bert50 dat gaat organiseren 🤔🤓
De 7e rest dan voor mij.

Citaat van: Zep op november 20, 2019, 17:01:51
De recente wisseling van alles behalve mijn speakers rechtvaardigt een nieuwe M&G.

Ik heb hier een paar opties:

Zaterdag 7 of zondag 8 december

En

Zaterdag 14 of zondag 15 december

Van lo en Bert begrepen dat er interesse is. Ik stel voor om bij belangstelling even je nummer in de pm te gooien dan maak ik een tijdelijke groepsapp aan om gezamenlijk af te spreken. Iedereen van het forum is welkom hoewel ik voor een klein groepje ga, desnoods een 2de M&G.

Uiteraard ook dit jaar weer met het welkomsteam



bert50

De 15e kan ik toch naar Jurgen Robert de 14e is een dag eerder bij mij .[emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

👍🏻

Citaat van: bert50 op november 20, 2019, 19:29:44
De 15e kan ik toch naar Jurgen Robert de 14e is een dag eerder bij mij .[emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zep

Citaat van: xander32 op november 20, 2019, 19:18:03
Volgens mij heb ik een M&G op 14 december bij Bert, benieuwd hoe @bert50 dat gaat organiseren 🤔🤓
De 7e rest dan voor mij.

Gezellig, Xander  HB
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Citaat van: lo op november 20, 2019, 18:31:35
Ik ga even in overleg met de agendabeheerder, die is nu werken...  :-P

Na rijp beraad wordt mij zondag de 8e en zondag de 15e gegund. :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Dan haak ik af, de zondag is er hier om samen dingen te ondernemen, om niet langs elkaar heen te gaan leven.

Zep

Bert en lo , zullen we het dan op zondag 8 december houden? Week later ook prima mocht dat beter zijn....

Xander , mocht je het iets vinden dan kun je altijd alleen komen op een zaterdag naar jouw keuze, daar maak ik graag tijd voor. Dus laat maar weten of je dat iets lijkt.

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Daar maak ik graag dan een x gebruik van 👍🏻
Maar dat zal dan het volgende jaar worden  :yes:

Citaat van: Zep op november 21, 2019, 21:02:44
Bert en lo , zullen we het dan op zondag 8 december houden? Week later ook prima mocht dat beter zijn....

Xander , mocht je het iets vinden dan kun je altijd alleen komen op een zaterdag naar jouw keuze, daar maak ik graag tijd voor. Dus laat maar weten of je dat iets lijkt.