De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: Rob46 op september 01, 2019, 18:56:08
Welkom terug! [emoji106] Gelijke mooie veranderingen in de set[emoji123]

Hoi Rob, dank je!  :-)
Ik constateer bij jouw set ook een hele switch....ziet er spannend uit  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Krijg nou tieten.......Zeppie is terug en nog met serieus goede aanpassingen in z'n set. Welkom terug maatje  hello hello pompom pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jowa

Welkom terug. 
Chord maakt erg mooie DACs.
Ik heb zelf de Mojo.
Ga je geen spijt van krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

hchifi.nl

Alvast veel plezier met je Node 2i Jurgen  :-D

Tot binnenkort weer !
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

Zep

Citaat van: Brutus op september 05, 2019, 14:16:33
Krijg nou tieten.......Zeppie is terug en nog met serieus goede aanpassingen in z'n set. Welkom terug maatje  hello hello pompom pompom

Haha, dank Brutus....ouwe reus  :-P
Jij bent er gelukkig ook nog in ieder geval, gezellig!  :yes:

En ja, weer wat upgrades....je moet af en toe wel  HB
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: jowa op september 05, 2019, 14:47:03
Welkom terug. 
Chord maakt erg mooie DACs.
Ik heb zelf de Mojo.
Ga je geen spijt van krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dank je Jowa, en ja....ik hoor/lees veel positieve dingen over Chord   :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: hchifi.nl op september 07, 2019, 16:45:12
Alvast veel plezier met je Node 2i Jurgen  :-D

Tot binnenkort weer !

Thx Marcel! Heb hem net aangesloten....de app is al meteen een verademing. Zie je binnenkort voor de Chord  notworthy
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

#772
 De Node 2i aan het beluisteren, en dat klinkt heel prettig. Wat de software betreft gaat het allemaal veel sneller dan de Onkyo en is het visueel veel beter en overzichtelijk. De Onkyo was in combinatie met Tidal traag met inladen maar met de Node heb je gewoon meteen muziek. Nou, dat was dus ook mijn bedoeling, een fijne en snelle bediening met de app en daar ben ik nu al blij mee. Qua sound kan ik het niet vergelijken met de Node 2 maar ik lees overal dat de 2i geluidstechnisch er stukken op vooruit is gegaan. In vergelijking met de Onkyo klinkt de 2i meer open en wat frisser. De Soundstage klinkt breder en bepaalde kleine geluidjes vallen meer op. Het laag is wat meer aangezet en ik heb mijn bass op de Anthem wat teruggeschroefd omdat ik vaak muziek luister met veel laag. Maar al met al ben ik verbaasd over de mooie sound die uit dat kleine doosje komt, gewoon erg plezierig om naar te luisteren. De Node 2i is een betere match met mijn versterker dan de wat "warm" klinkende Onkyo.Voordat ik er de Chord aan ga hangen blijf ik nog even luisteren zodat ik het straks goed kan vergelijken....daar ben ik nu al benieuwd naar.


*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

klinkt als een goede aankoop veel plezier er van hello.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Bluesound producten doen het goed! Nogmaals veel plezier[emoji106]

Nostra

Bluesound node's...

Ik denk voor de prijs dat er geen betere streamer is op de markt.

Altijd leuk dat er gelijkgezinden zijn!

Veel luister en stream plezier!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Voor het geld zijn ze goed afgewerkt, het is een strak, no nonsense ontwerp, de bediening is gebruikersvriendelijk en bij de tijd en het ding klinkt goed. Een mooi product  :yes:

Zep

Ja klopt allemaal, dus ook tevreden. Ik kom er nog op terug als ik de Qutest binnen heb.....
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Ben benieuwd Zep of dat veel verschil gaat uitmaken, laat ik zeggen verschil wat het bedrag van een Chord dac verantwoord want deze zijn aardig aan de prijs.

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

#779
Citaat van: Brutus op september 14, 2019, 15:30:05
Ben benieuwd Zep of dat veel verschil gaat uitmaken, laat ik zeggen verschil wat het bedrag van een Chord dac verantwoord want deze zijn aardig aan de prijs.

Nou Brutus, er zijn duurdere dac's hoor  :angel:
En ja ik geloof wel dat ik verschil ga horen, of dat de prijs kan rechtvaardigen is weer relatief...en dat zal altijd zo blijven met audio. Voor mensen die niets met audio hebben zijn wij waarschijnlijk allemaal malloot.  clown1

Begin nu aardig te wennen aan de Node, dus verschillen vallen me straks beter op.

De Onkyo heb ik een MP'tje gegeven en staat inmiddels al bij een gelukkige nieuwe eigenaar.  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*