Ja oké, het gaat niet (zonder afbreuk te doen aan de versterker) de Denon PMA-2500NE worden. En hoewel het een heel mooi en robuust apparaat is en ik geen uren ben gaan luisteren, vond ik mijn Anthem beter klinken. De controle over het laag was heel goed maar ik voorspel voor mijn oren luister vermoeidheid in het hoog. Mijn oren zijn erg gevoelig voor het hoog, krijg daar snel last van en is voor mij echt heel belangrijk. In een normaal gesprek met iemand kan ik al last hebben wanneer iemand teveel sissssst met zijn of haar s-uitspraak en zijn schoolpleinen een taboe
Nu moet ik eerlijk zeggen dat de Denon net uit de doos kwam dus ook niet is ingespeeld en het natuurlijk mijn smaak betreft. En speelt het feit mee dat ik in mijn achterhoofd eigenlijk een stap hoger aan het denken ben. Dat ik wat langer wacht en dan iets kan neerzetten waar ik trots op ben en voor vele jaren wil behouden....dat voor mij het gehele plaatje compleet is. De SIA is een goede kandidaat, wat deze versterker uit de 11 wist te toveren was echt briljant en blijft in mijn hoofd spoken, en dat terwijl ik nog steeds niet weet wat ik van het uiterlijk moet vinden