De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Zep

#450
Ok dan....mijn interesse is gewekt, ik ben al weer te lang tevreden  :-P


https://www.anthemav.com/products-current/model=str-integrated-amplifier/page=overview
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

DansaN

Mooi apparaat :yes:

Ben ook wel benieuwd hoe dit zal klinken (en wat het apparaat moet gaan kosten).

Matt

Hmm, mooi. Ziet er ook binnenin mooi uit  :yes:
Wat moet die zo ongeveer kosten in België/Nederland €4000? (US $4500)
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

TurboMarco

Citaat van: Zep op juni 04, 2017, 21:28:13
Ok dan....mijn interesse is gewekt, ik ben al weer te lang tevreden  :-P


https://www.anthemav.com/products-current/model=str-integrated-amplifier/page=overview
Och de verveling slaat weer es toe  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Bloed kruipt waar het niet gaan kan Zep. Klasse D denk ik of niet.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

TurboMarco

het is wel een mooie versterker met lekker veel mogelijkheden ,ik hou daar wel van  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32




Wat is het, een digi temperatuurmeter  :?  ? Kkkkkkoud daar in Braboland.



Zep

Citaat van: Matt op juni 04, 2017, 22:12:58
Hmm, mooi. Ziet er ook binnenin mooi uit  :yes:
Wat moet die zo ongeveer kosten in België/Nederland €4000? (US $4500)

Idd, ziet er potent uit van binnen....en ja, denk rond die koers ergens, begin vast een krantenwijkje  :-P

Citaat van: TurboMarco op juni 05, 2017, 01:32:52
Och de verveling slaat weer es toe  :-D

Dat is waar Marco, heel lang tevreden zijn is zo vreselijk saai  :wink:

Citaat van: Brutus op juni 05, 2017, 02:13:30
Bloed kruipt waar het niet gaan kan Zep. Klasse D denk ik of niet.

Gewoon AB volgens mij  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Betreffende de specs indrukwekkend :yes:, deze zal weinig moeite hebben met welke speaker dan ook.
Aan de looks moet ik erg wennen; het doet ietwat goedkoop aan, het oogt als zijnde voornamelijk kunststof, dat i.c.m. het grote glimmende display. Wat mij betreft geen '4 mille uitstraling' zo vanaf de vids en pics :no:.


Citaat van: Zep op juni 05, 2017, 11:27:08

https://www.youtube.com/watch?v=x-0suNEQW5c


https://www.youtube.com/watch?v=ccA-Roh4BbU

Brutus

Wow.....wat een reus, dat had ik bij de vorige plaatjes niet zo in de gaten, lijkt wel een ontplofte Lyngdorf 2170  :-D

Maar dit is serieus werk Zeppie, ik zeg "ga er voor"  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: xander32 op juni 05, 2017, 13:16:13
Betreffende de specs indrukwekkend :yes:, deze zal weinig moeite hebben met welke speaker dan ook.
Aan de looks moet ik erg wennen; het doet ietwat goedkoop aan, het oogt als zijnde voornamelijk kunststof, dat i.c.m. het grote glimmende display. Wat mij betreft geen '4 mille uitstraling' zo vanaf de vids en pics :no:.

Dat is ff afwachten, mijn huidige Anthem vond ik er vanaf plaatjes ook wat goedkoper uit zien. Had het tegendeel al gelezen uit reviews en toen ik hem uit de doos haalde kon ik het alleen maar beamen. Zeer stevig, zwaar en solide...dik plaat materiaal en lekker zwaar. Maar goed, hij moet eerst maar eens naar Nederland komen  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op juni 05, 2017, 14:03:10
Wow.....wat een reus, dat had ik bij de vorige plaatjes niet zo in de gaten, lijkt wel een ontplofte Lyngdorf 2170  :-D

Maar dit is serieus werk Zeppie, ik zeg "ga er voor"  :wink:

Ach...wie weet Brutus, ben eerst benieuwd naar de reviews in ieder geval. Hij staat me wel aan, dat wel  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Daar ben ik niet zo bang voor bij dit merk, wel voor zwart gaan he, ik begrijp Xander een beetje, in het zilver/alu lijkt het wel een beetje op zo'n hartmonitor kast voor in het ziekenhuis  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juni 06, 2017, 02:50:47
Daar ben ik niet zo bang voor bij dit merk, wel voor zwart gaan he, ik begrijp Xander een beetje, in het zilver/alu lijkt het wel een beetje op zo'n hartmonitor kast voor in het ziekenhuis  :-D

Klopt, volgens mij wordt er hier een uitdraai gemaakt van een hartfilmpje  :-P
Maar zwart is idd wat subtieler qua overloop met het display  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*