Lade cd speler

Gestart door cantodea, juni 20, 2016, 10:21:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cantodea

Klein probleempje met een Marantz CD 63 die ik wil verkopen. De lade van de cd speler blijft soms eens haperen. Hoe kan ik dit oplossen?

Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

Maurice

Lijkt op een defect tandwiel die de lade moet openen. Maak maar eens open en kijk. Misschien opgedroogd vet op geleide stang.
Tandwiel kan geleverd worden door audioservice elst, al zal het ook wel op ebay te vinden zijn. Even opzoeken welk type loopwerk je hebt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cantodea

Citaat van: Maurice op juni 20, 2016, 21:28:20
Lijkt op een defect tandwiel die de lade moet openen. Maak maar eens open en kijk. Misschien opgedroogd vet op geleide stang.
Tandwiel kan geleverd worden door audioservice elst, al zal het ook wel op ebay te vinden zijn. Even opzoeken welk type loopwerk je hebt.

Inderdaad, ik heb deze namiddag het oud vet verwijderd en er nieuw ingedaan. Het probleem was gelijk opgelost.
Toch bedankt voor de hulp!
Primare I22, Arendal Sound 1723 Tower speakers, Bluesound Node 2 Roon endpoint, HAF Room Correction.

Maurice

Mooi dat je nog even terugkoppelt wat de oplossing was, blij voor je dat je het hebt kunnen oplossen!
Moet mijn CD72SE ook eens loshalen, hapert namelijk ook. Maar ik gebruik deze ook nog maar zelden, dus de pijn is er eigenlijk niet.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!