Vooruitspoelen met de na-11s1

Gestart door lexbos, juni 19, 2016, 23:02:11

Vorige topic - Volgende topic

lexbos

Ik heb het probleem dat het mij niet lukt om tijdens het afspelen van flac file vooruit- of terug te spoelen. Via de remote gaat het niet, en ook in bubbleupnp (ik gebruik de marantz app niet) reageert de speler niet op het verplaatsen van het bolletje wat de voortgang aangeeft. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dit gewoon moeten werken.

Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook hebben en of ik iets verkeerd doe.

Gr. Lex

Bert5001

Helaas vooruit spoelen gaat niet met de na11 dat lukt bij mij ook niet lexbos

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

lexbos

Werkt dit bij niemand? Het vreemde is dat ik nergens iets hierover heb kunnen vinden. Dit zou toch wel vragen of boze reacties moeten opleveren, lijkt me.
Ik vind het zelf in ieder geval een erg groot nadeel; groot genoeg om de speler direct weer te retourneren aan de leverancier, in ieder geval.

Dank voor de reactie overigens.

polleke_cgc

Vreemd : bij mijn NA8005 lukt dat zonder problemen...

211

Citaat van: lexbos op juni 19, 2016, 23:02:11
Ik heb het probleem dat het mij niet lukt om tijdens het afspelen van flac file vooruit- of terug te spoelen. Via de remote gaat het niet, en ook in bubbleupnp (ik gebruik de marantz app niet) reageert de speler niet op het verplaatsen van het bolletje wat de voortgang aangeeft. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dit gewoon moeten werken.

Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook hebben en of ik iets verkeerd doe.

Gr. Lex

Gaat hier probleemloos op zowel de NA11 zelf als via de afstandsbediening...
Zolang je maar geniet....

xander32

Ik zal het komend weekend eens uitproberen  :yes:.
Overigens kan ik mij geen reden bedenken waarom ik tijdens het genieten van muziek, in een track vooruit zou willen spoelen  :roll:

AkTeVox

De test gedaan met de NA11.

Besluit:

De NA11 heeft GEEN >> of <<  (ff/rew) functie!
Skippen van het ene naar het andere nummer lukt uiteraard wel. 

xander32

Dat bijt elkander ...

Citaat van: 211 op juni 21, 2016, 16:56:32
Gaat hier probleemloos op zowel de NA11 zelf als via de afstandsbediening...
Citaat van: AkTeVox op juni 22, 2016, 17:39:31
De test gedaan met de NA11.

Besluit:

De NA11 heeft GEEN >> of <<  (ff/rew) functie!
Skippen van het ene naar het andere nummer lukt uiteraard wel.

AkTeVox

Citaat van: xander32 op juni 22, 2016, 18:41:09
Dat bijt elkander ...
211 heeft het vermoedelijk over skippen.  :yes: :yes: :yes: :yes:
Anders graag een filmpje!! :wink:

WimPeu

Kun je niet met de app vooruit spoelen?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Bert5001

Nee gaat niet helaas [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brutus

Goede bedieningsapp/software blijft toch een hekel punt bij Marantz. Zeg niet dat Bluesound alles is maar zulke eenvoudige commando's is toch kinderspel  :-(

Zelfs mijn eigenbouw RPI met gratis Volumio software kon dit probleemloos.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Wie gebruikt er veelvuldig en waarvoor/waarom een vooruitspoelfunctie (niet zijnde een skip functie)?
Waar hebben we het over, wat is de meerwaarde, hoe vaak gebrukt men het in de praktijk ...

M.i. net zoiets als "mijn sneakers hebben geen oplichtende ledjes in de hak" , help!

Marvin

Ik gebruik het weleens met een lange live set van een DJ. 1nummer van langer dan een uur, even spoelen of het nog wat gaat worden met die jongen of dat ik beter iets anders op kan zetten.

polleke_cgc

Citaat van: xander32 op juni 23, 2016, 06:26:53
Wie gebruikt er veelvuldig en waarvoor/waarom een vooruitspoelfunctie (niet zijnde een skip functie)?
Waar hebben we het over, wat is de meerwaarde, hoe vaak gebrukt men het in de praktijk ...

M.i. net zoiets als "mijn sneakers hebben geen oplichtende ledjes in de hak" , help!

Je gebruikt dat inderdaad niet vaak, maar bij nummers met een lange intro (zoals bij live-optredens) kan het wel eens goed zijn om het "gezever" van de zanger snel door te spoelen. Mijn MCR-603 kan bijvoorbeeld ook niet doorspoelen, mijn NA8005 kan dat wel. Heb het inderdaad nog niet veel gebruikt, maar dat het er wel op zit is toch wel nuttig.

Eigenlijk vind ik het vreemd dat bepaalde functies van een lager model niet in de topversie zitten. DSD's streamen via netwerk lukt bv. ook niet met een NA11 (de NA8005 heeft daar geen problemen mee).