Marantz heeft echt wel marktonderzoek verricht voordat zij zo'n ding ontwikkelen en in de markt zetten.
Maar alhoewel velen tegenwoordig juist ook gebruik maken van de dac in hun (sa)cdp (digital audio in), is het idd. opvallend dat tijdens een uitgebreide demo met opnames die verspreid worden, men het loopwerk niet gebruikt ... Hoe deze sacdp/dac zich zal verhouden tot andere' leuke opties' in z'n prijsklasse, daarover is nu nog weinig te zeggen, daar er nog geen vergelijkingen zijn geweest. Maar betreft proud of ownership, zijn daar zeker meer aansprekende merken dan Marantz
.
Persoonlijk; zolang ik hoogwaardige componenten kan verkrijgen, welke voldoen aan mijn wensen en verkocht worden ruim onder de verkoopprijzen van die concurrentie, maakt het mij in dit geval niet zoveel uit welk merk er op geplakt staat. Voor de wederverkoop en de merknaam (waardevastheid/status/'iets bijzonders in huis halen') is het echter minder gunstig, al zal anderzijds de naamsbekendheid zijn toegenomen door een relatief hoge afzet dankzij die lage verkoopprijzen.
Citaat van: WimPeu op juni 11, 2016, 21:25:04
Daarvoor koop je toch geen SA? Als ik een dac van 6K wil weet ik wel leukere optie's.