Sr9600 met harman kardon beeldscherm en de wii

Gestart door ChantalMusch, mei 08, 2016, 19:15:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

En je propt het wel in het juiste gaatje?

Dus in de rood groen blauwe component sectie? En heb je dan ook in de instellingen aangeven deze aansluiting te gaan gebruiken, mocht dat nodig zijn?

ChantalMusch

Jazeker ik prop ze in het goede gaatje. Wit en rood voor audio in de input voor de audio en groen blauw rood in de input van vcr1 net als de audio. Alleen qua instellingen ben ik even de weg kwijt.  We hebben zo'n rc3200b touchscreen bediening en daar kan ik niet veel mee regelen. De instellingen zijn daar niet zo uitgebreid op ingevoerd. Tevens heb ik in de instellingen op de receiver gekeken maar daar kwam ik ook niet verder mee

sjoek

En als je de rood groen blauw direct op tv aansluit wat gebeurt er dan?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

ChantalMusch

Dat is dus het probleem die aansluiting zit niet op mijn  televisie.
Ooit in een home cinema set gekocht en dieen kan niets heeft geeneens meerdere hdmi aansluitingen. In wezen een heel duur schilderij met bewegend beeld.

sjoek

Oja dan word het lastiger... dan zal je mischien inderdaad wat meer in de instellingen moeten kijken.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

ChantalMusch


Marvin

Met die rc3200 kan je eigenlijk in alle instellingen komen. Weet zo uit m'n hoofd niet of én wat je allemaal moet instellen voor de juiste weergave.  Maar met als je op menu drukt loop je gewoon even alles na wat met beeld en geluid te maken heeft. Zal het morgen eens opzoeken als je er niet uit komt.

ChantalMusch

Ik heb inmiddels het hele boekwerk erbij gepakt. De afstandsbediening was al geprogrammeerd met de zaken die win gebruiken de rest is er nooit opgezet.  Daar kom je natuurlijk achter op het moment dat je het nodig hebt

Marvin

De versterker afdeling zit standaard op de ab en kan als het goed niet veranderd worden. Gebruik hem zelf ook. Als je op home en amp drukt kan je het hele menu van de versterker doorlopen. Wel is het handig om de monitor out op je tv aan te sluiten. Dat is wat overzichtelijker als je nog niet helemaal thuis bent in de opties.

Marvin

Waar woon je? Misschien dat er iemand even langs kan rijden als je er helemaal niet uit komt.

ChantalMusch

Ik woon zelf in Enkhuizen. ik heb zojuist alle instellingen geprobeerd om beeld te krijgen. Maar het beeld blijft weg. Ben zelfs geneigd om marrantz te bellen om te vragen waarom dit probleem zich voordoet. Ik weet over het algemeen wel mijn weg met het  aansluiten van apparaten maar dit is uitermate frustrerend

ChantalMusch

Marantz adviseerde mij om het beeldscherm met  in mijn geval s-video in  te verbinden met monitor out.

Helaas dat gaf ook geen beeld. Nu probeer ik het nog eenmaal maar dan met 3rca component kabels. Tevens heb ik de instellingen van vcr1 op comp 3 gezet aangezien het  vcr1 kanaal op dat kanaal huist. Het geluid blijft het beeld blijft weg.

ChantalMusch

Nou we zijn eruit hoor. De sr9600 kan geen wii beeld doorzenden wanneer deze alleen met een hdmi naar het beeldscherm is aangesloten.

Nu hebben we op een omslachtige manier met een afstandsbediening op mijn smartphone. Een skart kabel en een audiotulp alles voor elkaar gekregen. Het werkt maar ideaal is anders.

Bierbraker

Vreemd...

Een goedkopere SR7005 met daarop een XBOX (one) exact zoals aangesloten als jouw Wii, gaf na een paar menu wijzigingen gewoon beeld.

ChantalMusch

Ja ik zou denken dat dit op een of andere manier ook zou moeten.  Maar volgens marantz zelf is het niet mogelijk.  Helaas hebben we alle opties geprobeerd en het probleem bleef. Ik heb het nu allemaal werkend dus het zal mij verder niet veel uitmaken.  Maar  op het moment dat er een nieuwe televisie aangeschaft moet worden ga ik het wederom proberen met de receiver.