Citaat van: hchifi.nl op juni 10, 2016, 19:46:25
Koop je een losse N-Core module kost deze toch al rond de 350,00 per stuk toch ?
Dat maal 4... dan nog een compleet nieuw design (fully balanced, dat is de normale N-core niet), voedingen, mooiere componenten, de voorversterker uit de SC7 en een dure aluminium kast...
Dat loopt het toch al snel in de papieren hoor, zeker als importeur en winkelier nog iets moeten verdienen met een gezonde marge...
Tot nu toe heb ik Marantz alleeen maar producten wten maken waarbij de kwaliteit de prijs mooi overstijgt in vergelijking met vele andere merken, daarom ben ik er ook zo'n fan van.
Kijk maar naar hun PM-11 en PM-KI Pearl series en vooral naar hun TT-15.
De prijs van hun Legendary set was niet zo redelijk maar daar zijn ze dan ook voluit geweest.
Ik ga volstrekt akkoord met wat HCHifi hier zegt, de versterker zal wel wat meer kosten dan 4 x 350 + wat soldeerspul. Nu, hopelijk maken ze hiermee ook weer hun reputatie waar, ik zou niets liever willen al word ik al wantrouwig van zodra ik klasse D hoor.
Trouwens, vandaag ook nog gelezen dat een NA-10 in de pijplijn zit en een nieuwe top platenspeler waarvoor gepensioneerde Marantz ingenieurs opgetrommeld werden. Heeft Marantz veel platenspelers gemaakt trouwens?