Citaat van: Brutus op mei 07, 2016, 16:57:34
Kun je ook een kijkje nemen in een Yamaha 3000 serie, zeer fraai opgebouwd. Anyway, zo op de plaatjes vind ik de 10 serie niet mooier dan de dan de huidige PM11s3 en de SA11s3. Maar dat zijn de plaatjes.......
Inderdaad, heb je de Yamaha al gehoord? Pracht en kracht, qua klank dan. En hij ziet er ook nog prachtig uit met die vintage meters. Duurder dan mijn PM-11 S3 maar beter ook.
Hier nog van wat mooie alternatieven gelezen zoals de MA9 mono's en Accuphase maar die zou ik dan tweedehands nemen, te duur anders.
Maar ik snap het hele PM-10 verhaal niet. Klasse D? Daar geef ik echt geen zo'n bedrag voor.
Zowat alle gekende merken experimenteren hiermee of hebben dit geprobeerd.
Vroeger nog de Rotel Klasse D versterkers gehoord en ik trok meteen m'n neus op. Maar dat geldt voor mijn smaak tevens voor hun Klasse A/B versterkers.
Een maand geleden de 804 D3 gaan beluisteren met de neieuwe Rotel 350W klasse A/B, mijn Pm-11 S3 en die nieuwe Classe Klasse D versterkers. Sorry maar klasse D trekt op niks als je 't mij vraagt.
Had Marantz nu van de PM-10 een mooie 200W klasse A/B gemaakt ... nee, voor die prijs neem ik veel liever de Yamaha, echt topmateriaal. Nochthans ben ik een echte Marantz fan, ik blijf gewoon lekker bij m'n PM-11 denk ik.