sr 7009 wil niet meer aan netwerk

Gestart door toetertje20, maart 13, 2016, 13:05:05

Vorige topic - Volgende topic

toetertje20

gisteren deed hij het nog ....
tsja, dat hoor je natuurlijk vaak. maar inderdaad tot gisteren nooit geen problemen gehad.
vandaag zet ik de marantz aan, en hij wil niet op het netwerk. Er is niets verandert. Ik heb
de modem al een paar keer gereset. De app vindt de versterker ook niet.
De bekabeling heb ik ook gecheckt. Als ik de kabel eruit trek geeft hij wel de melding Geen netwerkt verbinding.
Maar met de kabel erin doet hij niets. Ook de diagnose van de marantz blijft hangen.

roelvv

Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem.
dacht eerst dat mijn netwerk niet in orde was, maar zelfs een herinstallatie van de sr7009 helpt niet.
hij blijft hangen bij netwerk setup. Vreemd, iemand een oplossing voor dit probleem?

roelvv

Ik heb zojuist contact gehad met de servicelijn. Het blijkt dat als er netflix word afgespeeld op een apparaat deze de totale verbinding weg trekt bij de versterker. Je moet alle netflix verbindingen stoppen, daarna zou het moeten werken. Bij mij was dat ook het geval. Mijn zoontje was netflix aan het kijken op de iPad en toen werkte de netwerk verbinding niet. Nadat ik de iPad had uitgeschakeld functioneerde de internet verbinding op mijn sr7009 weer netjes.
blijft vreemd, maar voor mij was dit ook de oplossing.

Bert Poelman

Hetzelfde gehad met mijn NR 1606, plotseling blijft internetradio hangen, apparaat uitzetten, en MINIMAAL EEN UUR de stekker UIT het stopcontact, nu weer internetradio. De enigste manier om internet weer aan de praat te krijgen