KI Pearl Limited Edition uitvoering

Gestart door erwinc, maart 10, 2016, 08:34:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

erwinc

Ik vroeg mij af of het (silk) zwart van de KI Pearl Limited Edition versterker en cd speler identiek is aan het zwart van de nieuwe premium modellen.
Past bijvoorbeeld een PM KI Pearl versterker bij een NA-S11 S1 in het zwart wat uitzicht betreft? Of is er een verschil in het zwart?

xander32

In het champagne/goud wil nog wel eens verschil zitten, maar het silk black kent volgens mij geen verschillen.

erwinc

Er zijn blijkbaar KI Pearl componenten met en zonder een zilveren KI plaatje bovenaan het toestel.
Is daar mogelijks een kleur of ander verschil?

Ik vraag dit omdat ik tweedehands een KI Pearl set ga kopen vandaag en ben van plan daar later een NA-11S1 in het zwart bij te kopen. Ik wil zeker zijn dat deze componenten dan dezelfde look hebben.

xander32

Wellicht ff belken met Marcel van H&C Hifi, die zal het waarschijnlijk zeker weten.

Citaat van: erwinc op maart 10, 2016, 08:34:39
Ik vroeg mij af of het (silk) zwart van de KI Pearl Limited Edition versterker en cd speler identiek is aan het zwart van de nieuwe premium modellen.
Past bijvoorbeeld een PM KI Pearl versterker bij een NA-S11 S1 in het zwart wat uitzicht betreft? Of is er een verschil in het zwart?

erwinc


erwinc

Marcel heeft mij net bevestigd dat het zwart van de KI Pearl en het zwart van de Premium reeks identiek is.

CBdicX

#6
Als de fronts die gebruikt zijn (en het gebogen gedeelte) van aluminium zijn, zal er geen verschil zijn.
Is de een van aluminium en de ander van kunststof zit er ook in zwart verschil.
Dit optische verschil ontstaat omdat de reflectie van kunststof iets anders is dan van metaal, en dat zie ik.
Maar ik ben een mierenne#ker, mijn vrouw zag niets, maar die ziet (en hoort) wel meer niet  :-D