Een tweede kans, wie wil dat nu niet!??
Al heb ik op het rauwe uiterlijk na met m'n eigen mancave installatie eigenlijk niets fout gedaan, in tegendeel. Ik zou dat setje tegenover een veel duurdere stereo/HT installatie durven zetten in welke ruimte ook. M'n schatje is nu ze bijna is uit geëvolueerd een geduchte speler, met voornamelijk een stel luidsprekers die voor de MP prijzen vele knappere en duurdere kandidaten in het het stof doen happen.
Maar zoals verteld, het rauwe uiterlijk en mede het formaat van de kasten en drivers maakt het blijkbaar onmogelijk om zoiets bij m'n vriendin te creëeren. Die woont immers op stand aan de vecht in Maarssen. Zo spreken ze hier ABN, -én ook met een hele rare R.
Dus de uitdaging was en is, een vrouw vriendelijke installatie bij elkaar schrapen met zo min mogelijk budget maar zo'n hoog mogelijk kwalitatieve weergave. En die wedloop is reeds begonnen. En ik zal hier gaan bijhouden hoe en waarom ik tot bepaalde keuzes ben gekomen en in de toekomst kom.
Een tweede kans dus: wordt vervolgd. [emoji23]
Ik zal overigens niet veel en zeker niet snel grove veranderingen doorvoeren, geduld aangaande posting en leeswaardigheid is bij deze aangegeven. Wel is het uiteraard weer een draadje waar een ieder z'n mening kwijt kan en off-topic is voor mij on-topic genoeg.
[emoji48]