peak

Gestart door King_Marantz, februari 13, 2016, 19:27:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

King_Marantz

Rode "peak" melding met draaien cd.Krijg telkens die melding alsof er iets niet goed gaat.Wat is dat?

Gr,Leon.


Frits Denon

Weet niet waarmee je draait, maar het branden van een peak lampje geeft aan dat je een grens hebt bereikt.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Marvin

Heeft met de uitgangsspanning te maken dacht ik. Als je cd speler een variabele uitgang heeft zou je die wat lager kunnen zetten. Anders via source direct luisteren of juist auto. Weet ik zo uit m'n hoofd niet meer.

King_Marantz

Ik draai gewoon cd met een Sony cdp-xb930 niks geks verder.

King_Marantz

Cd op de versterker werkt niet.Heb het op cdr/SCH of op aux.Op bijde brand peak


King_Marantz

Kan het kwaad?Heb er verder geen last van.

Marvin

Als je hem met spdif aansluit ben je er volgens mij van verlost.

Marvin



Of elke keer deze handeling uitvoeren.

King_Marantz

Ga ik eens proberen.Bedankt Marvin.Zit op allebei maar dat kabeltje zit ergens ver weg.Maar ga het zoeken.Heb het ergens.

King_Marantz

Bedankt,geloof dat ik dat wel snap :-)

Marvin

Nee het kan geen kwaad, maar het is dus wel op te lossen.

King_Marantz

Ga daar morgen mee aan de gang.Maar Marvin wat denk je van Philips FB 671 als gift?

Marvin

Heb je graag geholpen, ik hoef er niks voor te hebben hoor..... [emoji23]

King_Marantz

Heb nu een paar lichte B&O front.Die gaan wel helemaal op in de gretigheid van de Marantz

Marvin

Philips heeft erg goede luidsprekers gemaakt, of deze daar één van zijn weet ik niet. Proberen kan altijd natuurlijk!