Hallo,ik mede deel dat ik nieuw ben en een enorme Marantz fan

Gestart door King_Marantz, februari 13, 2016, 19:19:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

King_Marantz

Had al een oude bak.Een PM200 maar heb nu een nieuwere oude bak kunnen kopen.Een SR7000 voor maar €45.
Jeemig wat een geluid!Dat ding is tot echt veel in staat.Dat ding wekt mijn oude speakers tot leven.
Ben niet zo van dat surround.Daarom mijn oude Yamaha 5.1 verkocht.Maar bij deze ben ik laaiend :-)
Hij laat de achterste speakers zacht meezingen en geeft op het goede moment de extra punch.

De front heb ik nog niet echt kunnen ervaren.Heb er een midden uit een goedkope cinema set aanhangen.

Kan iemand mij goede speakers aanbevelen voor deze versterker?

BTW ik ben leon.Verder weinig te melden dan dat ik gek ben van vintage audio.1965/75 vind ik erg mooi.Beetje de kring van Philips tot B&O.

Groeten the King :-)


Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

King_Marantz


King_Marantz

Wou je een pb sturen maar liep weer tegen die capcha muur aan.Ga gvd niet een kleutertest doen om een pb te sturen.Ik ben Alex niet.

Paul

Hee man, .... wats gebeurd onze King heet Alexander vandaar welkom Alex. Rustig an.   :-D 8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

King_Marantz


King_Marantz

Dank u wel.
Leuk om te horen.Mijn king slaat op de meesterlijke klank van de Marantz :;)

erik62



King_Marantz

Dank jullie,
Heb ondertussen een setje fb/671 van Philips bezorgd gekregen.Is dat iets goeds om als front of rear in te zetten?


Marvin

Nou nou, je hoeft niet gelijk zo boos te kijken. Probeer alleen maar te helpen. 

King_Marantz


sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *