Beste Forumleden,
het voornemen is er om een 2016 M&G te organiseren voor alle Marantz Forum deelnemers.
Datum: zondag 6 maart 2016
Waar : Harderwijk
Tijd : 14.00 - 17.00 uur
Dit is niet zo maar een M&G, de bedoeling is om zoveel mogelijk audio -en muziekliefhebbers van het Marantz Forum bij elkaar te brengen. Een M&G waar je 'soortgenoten' kunt ontmoeten, waar met elkaar over onze mooie hobby kan worden gepraat en waar je naar één of twee setjes kunt luisteren, overigens geen Marantz componenten, dat is de beperking. Wel ben ik in afwachting van een set 'Marantz Nostalgie'. Enfin, dit is een basis opzet, misschien hebben jullie nog suggesties? Ik heb er een thema aan gekoppeld: Streaming Audio (waarschijnlijk via HDD vanwege het ontbreken van een 'vaste internet' aansluiting), maar primair is het dus een M&G.
Ik heb de medewerking gekregen van Hans Audio uit Hoorn én uiteraard van het Moderaat Marantz Forum om dit mogelijk te maken. Vanuit mijn werk is de locatie (kosteloos) ter beschikking gesteld. Om een hapje en drankje mogelijk te maken vraag ik een kleine bijdrage van €5,00 per deelnemer (Betaalgegevens volgt nog).
In de volgende post kan je je voor deze M&G opgeven. Uiterlijk 27 februari 2016 wil ik een go-or-no-go bekend maken, dit is afhankelijk van het aantal deelnemers van deze M&G.