Marantzforum Mega M&G | info en inschrijven!

Gestart door Rob46, januari 16, 2016, 19:40:52

Vorige topic - Volgende topic

Stadium III

Heren ,ik wil best komen maar voor 3 uur 3uur in de laguna moeten zitten is geen straf  :-D

Hoeveel sets zijn er en zijn er nog spulletjes nodig ,als het tot 17.00 duurt kunnen we dan nog ergens wat eten voordat we naar huis gaan ?
Ik kan mijn oude monitoren nog wel meenemen mits nodig

Komt er aanhang mee hoor ik van mijn vrouw ,anders moet ik alleen whitesnake luisteren

Verder denk ik persoonlijk dat van 2 tot 5 te kort is en zeker als je begint over de hobby ,dus optie om eerder te beginnen ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jrm

Ik neem een jaren zeventig setje mee: 140-3200-115b, deze heeft wel een paar speakers nodig.
En eten na afloop: I'm in!

Stadium III

5.2.4

Maurice

Kunnen we al meer melden over de M&G?
Mogen de vrouwen mee? (de mijne blijft absoluut thuis, die snapt jullie toch allemaal niet, enne, mij ook niet).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Stadium III

Linda heb ik vernomen gaat mee die kant op en zo ons nouk ook

5.2.4

Rob46

Ik ben er bij!  hello  Graag naam er bij en kopiĆ«ren in volgende post  :yes:

1. Rob46
2. WimPeu
3. Paul (pameijer)
4. Marcel (jrm) ( als Cor wil kan hij met mij meerijden)
5. WilliamB
6. QuattroNL
7. Cor
8. Tomatamot
9. TurboMarco (onder voorbehoud)
10. Maurice (onder voorbehoud)
11. Linda (2x)
12. RM
13. CZ79
14.Stadium III

Teller staat op 14, inclusief  2 deelnemers onder voorbehoud. Dit is nog te weinig beste forumleden......

Ik ben van mening dat de M&G primair voor leden is, mocht er echter aanhang mee willen dan wel vermelden graag! Ik denk wel dat je je serieus moet afvragen of het voor aanhang wel leuk zal zijn?

pameijer

Ik vind 14 mensen, dus naast mij 13 forumgenoten, hartstikke mooi om in een tijdsbestek van 2-3 uur te ontmoeten. En dan wil ik ook nog apparatuur en muziek luisteren, en misschien mijn eigen set showen.
Wat is het probleem met dit aantal?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Stadium III

5.2.4

pameijer

Citaat van: Stadium III op januari 29, 2016, 11:14:08
Blijf erbij dat de tijd te kort is
Mag van mij ook langer duren. Maar ik weet niet wie de deur opent en sluit daar, en of we dus wel of niet onze eigen gang kunnen gaan.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maurice

Het is natuurlijk ook mogelijk om na afloop met een groep te gaan eten en dan verder te praten.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Ik moet het nog even bedenken, maar als de animo groot genoeg is kan ik natuurlijk altijd 'gewoon aanschuiven'. Heb zo'n stoffig en hoog nerd-gehalte vooringenomen beeld van m'n online audio vriendjes. [emoji1]

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Als ik voorheen op zo'n beurs of demo middag rond  hing was ik altijd blij dat ik zak wiet bij me had. Niet echt mijn bloedgroep zegmaar. [emoji4]
(Zakjes wiet heb ik al jaren niet meer bij me hoor, heb ik een aantal jaar geleden de rug toe gekeerd).

pameijer

Citaat van: marvin op januari 29, 2016, 18:27:13
Als ik voorheen op zo'n beurs of demo middag rond  hing was ik altijd blij dat ik zak wiet bij me had. Niet echt mijn bloedgroep zegmaar. [emoji4]
(Zakjes wiet heb ik al jaren niet meer bij me hoor, heb ik een aantal jaar geleden de rug toe gekeerd).
Draai je dan maar even om, steek je hand uit, pak wat je pakken kan en kom naar de M&G clown1.