Een digibeet ben ik niet red mij uitstekend met de digiproducten maar als het muziek betreft heb ik de nieuwste dingen niet. Een poos werkloos geweest als je dan niet met een computer om kunt gaan ben je reddeloos verloren en heb je een dagtaak aan werkloos zijn.
Zoals ik zei ben bij de cd speler blijven hangen en dat bevalt nog steeds goed. Behalve het verkrijgen van de cd's, dat valt tegen. Woon gelukkig vlakbij Grunn daar zijn nog cd winkels maar die mogen het aanbod wel uitbreiden, helemaal nu de winkels vol staan met vinyl. En ik heb Muziekweb nog, lenen bij de bibliotheek in Rotterdam, de cd's komen aan bij de bibliotheek in Aduard.
Wat telefoon betreft. Ooit een telefoon van mijn werk gehad sindsdien heb ik er een hekel aan. Altijd bereikbaar zijn, ammehoela, dat dachten ze wel. Nu niet meer maar ik heb dat ding heel vaak niet bij me, het zit gewoon niet in mijn systeem. Wat je er allemaal mee kunt, het zal wel, als ik er zelf niet achter kom zal het er wel bij blijven.
Ik weet van die Wifi versterkers maar zoals het nu gaat gaat het prima zonder, af en toe kabel aan de laptop en Spotify meldt zich op zolder. Zit nu met de koptelefoon op achter de laptop aan de grote tafel in de kamer, Spotify en een heerlijk geluid via de Audio Technica. Draadloos internet