de set van kuruki

Gestart door kuruki, januari 06, 2016, 10:39:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kuruki

Recent een set Totem Mite luidsprekers gekocht, deze speaker zit al vele jaren in Totems  gamma.
de rest van de set is meer bescheiden, ik wil mij niet verder afvragen hoe ik kan upgraden,
dat laat mijn budget niet toe en ook het beste went, wat mij betreft.
Mijn set bestaat uit een Rotel RA-10 versterker, Marantz CD5005 speler en zoals gezegd de Mite
op Partington stands.
Hier wil ik jaren mee doen. Foto's van de opstelling kan ik niet geven.

kuruki

gelieve in de juiste rubriek te plaatsen

Cornelis1921

Citaat van: kuruki op januari 06, 2016, 10:39:38
Recent een set Totem Mite luidsprekers gekocht, deze speaker zit al vele jaren in Totems  gamma.
de rest van de set is meer bescheiden, ik wil mij niet verder afvragen hoe ik kan upgraden,
dat laat mijn budget niet toe en ook het beste went, wat mij betreft.
Mijn set bestaat uit een Rotel RA-10 versterker, Marantz CD5005 speler en zoals gezegd de Mite
op Partington stands. De bekabeling is merkloos.
Hier wil ik jaren mee doen. Foto's van de opstelling kan ik niet geven.

kuruki
Mooi set kuruki, iets soortgelijks heb ik dus ook: Budget en mid-price  met elkaar afgewiiseld met als resultaat een goed geluid voor niet al teveel geld. :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: kuruki op januari 06, 2016, 10:39:38
Recent een set Totem Mite luidsprekers gekocht, deze speaker zit al vele jaren in Totems  gamma.
de rest van de set is meer bescheiden, ik wil mij niet verder afvragen hoe ik kan upgraden,
dat laat mijn budget niet toe en ook het beste went, wat mij betreft.
Mijn set bestaat uit een Rotel RA-10 versterker, Marantz CD5005 speler en zoals gezegd de Mite
op Partington stands. De bekabeling is merkloos.
Hier wil ik jaren mee doen. Foto's van de opstelling kan ik niet geven.

kuruki

gelieve in de juiste rubriek te plaatsen
Met die set kun je wel voor de dag komen. Meen ergens gelezen te hebben dat de kwaliteit van Rotel versterkers (printplaat,opbouw etc) beter is als andere versterkers uit dezelfde prijsklasse.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op januari 06, 2016, 11:13:42
Met die set kun je wel voor de dag komen. Meen ergens gelezen te hebben dat de kwaliteit van Rotel versterkers (printplaat,opbouw etc) beter is als andere versterkers uit dezelfde prijsklasse.
:gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

sjoek

Mooie set zo hoor :yes:. En tuurlijk kan het altijd beter. Maar beter is niet altijd beter. En het gaat er om dat je gelukkig bent met het geluid wat je set produceert, als je daar tevreden mee bent dan heb je het goed voor elkaar.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

WilliamB

Citaat van: sjoek op januari 06, 2016, 21:00:27
Mooie set zo hoor :yes:. En tuurlijk kan het altijd beter. Maar beter is niet altijd beter. En het gaat er om dat je gelukkig bent met het geluid wat je set produceert, als je daar tevreden mee bent dan heb je het goed voor elkaar.
:gp: helemaal mee eens.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

#6
Welkom K.  :yes:

...


Citaat van: kuruki op januari 06, 2016, 10:39:38
Recent een set Totem Mite luidsprekers gekocht, deze speaker zit al vele jaren in Totems  gamma.
de rest van de set is meer bescheiden, ik wil mij niet verder afvragen hoe ik kan upgraden,
dat laat mijn budget niet toe en ook het beste went, wat mij betreft.
Mijn set bestaat uit een Rotel RA-10 versterker, Marantz CD5005 speler en zoals gezegd de Mite
op Partington stands. De bekabeling is merkloos.
Hier wil ik jaren mee doen. Foto's van de opstelling kan ik niet geven.

kuruki

gelieve in de juiste rubriek te plaatsen

Maurice

Mooie versterker, maar ja, als Rotel eigenaar ben ik totaal niet bevooroordeeld  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

kuruki


Dank voor de reacties, mijn muziek voldoet om lang van te genieten zonder upgrade.
Tuurlijk is er beter doch veel mensen doen het met minder, muziek is voor mij het belangrijkst
samen met mijn dieren, andere luxe laat ik links liggen.

Cornelis1921

Citaat van: kuruki op januari 06, 2016, 21:54:00
Dank voor de reacties, mijn muziek voldoet om lang van te genieten zonder upgrade.
Tuurlijk is er beter doch veel mensen doen het met minder, muziek is voor mij het belangrijkst
samen met mijn dieren, andere luxe laat ik links liggen.
:gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

kuruki

#10

onzin

Cornelis1921

Dat het een lange en lome zomer voor jou mag worden, Kuruki. :gaap:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *