Set van Herbie

Gestart door Herbix, januari 03, 2016, 13:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herbix

Hallo allemaal,

Mijn naam is Herbie en lees hier al een tijdje van alles en nog wat, dus dacht dat misschien mijn set wel aardig zou kunnen zijn, vandaar.

Bestaat uit,
Marantz SA-11S2
Marantz ST-15S1
Marantz TT-15
Sovereign director vv
Sovereign glory ev
Scan-Speak kastjes met zelf verzonnen filter  :angel:

Klein fotootje der bij voor de beeldvorming.









Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Vinyl_Fuchs

Welkom Herbie53, mooie set heb je staan. En weer een platendraaiert erbij.

Gr. Roy
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Herbix

Dank je Roy, was nog niet geheel compleet zie ik net, vergat de Marantz HD Dac icm de Sonos connect voor het gestream.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Rob46

Zie dat je je net hebt voorgesteld!! Welkom!! Vergeet mijn post maar bij de set van Xander!

Herbix




Nog wat kiekjes,

Al met al best een fijn setje

Rob46

Dan ben je bescheiden! Super mooie set! notworthy

Herbix

Thnx Rob,

Het kan altijd beter of anders gezegd, anders, maar helaas had ik mijn postcode loten niet betaald dus moet het hier mee doen :-)

Die sacd van Marantz is echt super, had hiervoor een Sony scd-555. Wat een verschil, Sony klinkt met cd gewoon stukken minder, met de nadruk op stukken. Geluk bij een ongeluk, de Sony was toe aan een nieuwe laser en riempje, toen ik vorige maand een Marantz zag staan. Rest is history

Zep

Mooie set, vind vooral je voor en eindversterker bijzonder ;-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Herbix

Dank je,

klopt, kent (bijna) niemand maar worden gewoon in ons kikkerlandje gemaakt,

jowa

Mooie set.
Dat zelf verzonnen filter, zal best wel lang over nagedacht zijn vermoed ik :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

bas focal marantz

Citaat van: Herbix op januari 03, 2016, 13:42:06

Scan-Speak kastjes met zelf verzonnen filter  :angel:

Ik vind die scan speaks echt niet verkeerd klinken met origineel filter.

Herbix

Klopt, maar kon net iets beter, dikkere spoelen, mooiere condensatoren en dito weerstanden......

Herbix

Ps kabels zijn zelf knutsel, die dure fabriekskabels geloof ik wel haha.

bas focal marantz

Citaat van: Herbix op januari 03, 2016, 17:34:36
Klopt, maar kon net iets beter, dikkere spoelen, mooiere condensatoren en dito weerstanden......
Dan is het goed, in dit geval beter, zou zonde zijn dat je waardes zonder meetset zelf een beetje gaat bepalen.

Verders een nette speaker die mij wel kan bekoren.
Echt stukken beter dan de grote 2 weg speakers met scan speak , ultimo en optimo meen ik dat ze heten.

En heel soms te koop aangeboden op marktplaats.

En volgens mij zijn de units nog steeds los te verkrijgen.

Herbix


Citaat van: bas focal marantz op januari 03, 2016, 18:13:00
Dan is het goed, in dit geval beter, zou zonde zijn dat je waardes zonder meetset zelf een beetje gaat bepalen.

Verders een nette speaker die mij wel kan bekoren.
Echt stukken beter dan de grote 2 weg speakers met scan speak , ultimo en optimo meen ik dat ze heten.

En heel soms te koop aangeboden op marktplaats.

En volgens mij zijn de units nog steeds los te verkrijgen.

Klopt helemaal, worden nog steeds gemaakt. Deze units zijn top, alleen het filter was niet mijn smaak, te dik laag en teveel hoog, maar deze speakers moeten een beetje populair worden afgestemd, anders koopt geen hond ze.  Vriend van me heeft een meet systeem, anders is het geen doen,