marantz cd-17mkIII

Gestart door brambo, december 13, 2015, 18:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

scherm werkt niet

scherm werkt niet
0 (0%)
repareren?
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

brambo

ik heb na de verbouwingswerken terug mijn cd-speler uit zijn doos gehaald om terug aan te sluiten en nu komt er niks meer op het scherm.  iemand een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?  Ik heb die echt heel voorzichtig ingepakt en uitgepakt.

gr
brambo

lo

#1
Ik meen me te herinneren dat je 'het scherm' uit kunt zetten..... volgens mij via de AB....

Hoe heeft ie zich verder gehouden?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

brambo


brambo

Citaat van: lo op december 13, 2015, 18:11:32
Ik meen me te herinneren dat je 'het scherm' uit kunt zetten..... volgens mij via de AB....

Hoe heeft ie zich verder gehouden?

verder doet ie alles perfect, maar niks op display

lo

Heb je al in de handleiding gekeken? Het schermpje kun je namelijk ook dimmen op verschillende niveaus en volgens mij ook uitzetten.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

brambo

Citaat van: lo op december 13, 2015, 19:17:22
Heb je al in de handleiding gekeken? Het schermpje kun je namelijk ook dimmen op verschillende niveaus en volgens mij ook uitzetten.

dimmen kan in 4 niveaus, handleiding doorzocht en ik vind het niet

lo

Dan is ie waarschijnlijk niet uit te schakelen en zal er een storing in zitten. Ben in de war geweest met de SA7 die ik gehad heb.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

brambo


HAL9000

Er  zit een  flat cable  die van de besturing naar het display gaat.  Die kabel  raakt bij de connectie van vet.  Even los maken, schoon poetsen en terug  zetten.  Komt vaker voor. (cd80 etc)
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

brambo

Citaat van: HAL9000 op december 14, 2015, 12:50:48
Er  zit een  flat cable  die van de besturing naar het display gaat.  Die kabel  raakt bij de connectie van vet.  Even los maken, schoon poetsen en terug  zetten.  Komt vaker voor. (cd80 etc)

is het deze ?

HAL9000

ja!!!!,  even eruit halen,  100% alcohol of wasbenzine.  met keukenrol droog maken!. 
en dan hopelijk resultaat!
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

brambo

ziet er voor mij als volledig stofvrij en zelfs nagelnieuw uit hoor.  Mischien aan het andere uiteinde thv display?

thanatos

Citaat van: HAL9000 op december 14, 2015, 15:12:33
ja!!!!,  even eruit halen,  100% alcohol of wasbenzine.  met keukenrol droog maken!. 
en dan hopelijk resultaat!

Wasbenzine ?? HLP

ff met een gummetje over de contacten. Meer niet.

brambo

ik heb de display eruit gehaald.  Een klein zwart plekje op de linker boven hoek baart me zorgen.  iemand raad?

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!