Nieuwe firmware SR7007

Gestart door mistyforyou, oktober 24, 2015, 09:59:41

Vorige topic - Volgende topic

DickSt

Reactie Marantz:

Helaas is het niet mogelijk een vorige firmware er op te zetten. Probeer de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Herstart ook uw mobiele apparaat. En probeer het opnieuw.

Mocht u nog niet tevreden zijn kunt u ook andere AV-receiver apps gebruiken met de Marantz producten , deze zijn niet uitgegeven door ons maar worden soms wel als prettig ervaren door gebruiken in combinatie met onze apparaten.

Hier kom je niet verder mee....

Frits Denon

Als je weet welke ze bedoelen kom je juist wel verder. Ze hebben zelf kennelijk weinig vertrouwen in de kwaliteit van hun eigen app. Terecht overigens, ik krijg het bij mij vanaf de aanschaf van mijn 6009 ook niet aan de praat.

Misschien goed eens uit te zoeken wat de alternatieven zijn voor de Marantz app en deze hier te plaatsen?
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

DickSt

AVR-Remote (Denon) werkt bij mij goed maar is grafisch niet zo mooi.
Toch wel erg dat Marantz niet goed werkt met zijn eigen app.......

CBdicX

Wat is dit toch een met zichzelf ingenomen manier van werken wat al die receiver fabrikanten hanteren, een update uit brengen, en als het niet werkt of andere applicaties verne#kt zeggen dat er niet terug gegaan kan worden naar een vorige software versie, waar wel alles werkte !
Ze moeten zich schamen......  :x

CBdicX

Citaat van: DickSt op december 05, 2015, 19:18:14
AVR-Remote (Denon) werkt bij mij goed maar is grafisch niet zo mooi.
Toch wel erg dat Marantz niet goed werkt met zijn eigen app.......
De Denon app is ook te gebruiken voor Marantz, en anders om, uit proberen dus, maar het lijkt mij stug dat er veel verschil in zal zitten.
Zelfde software met een ander schilletje.......

DickSt

Ja die doet hetzelfde en geeft dus ook dezelfde problemen.
Ik denk dat alle software door derden wordt ontwikkeld en Marantz Nederland alleen maar een doorgeefluik is. Nieuwe software wordt online geplaatst en verder niet zeuren.

mc_alistair

Wat een thread is dit geworden... echt schandalig hoe Marantz hier mee omgaat. violent1
Marantz SR7007, Dali IKON 5 MK2 + VOKAL, Cambridge Audio Minx Min 21 Surround + Minx X300 Sub,  Philips - 42PFL9803H  (LED TV),  Logitech Squeezebox Touch, VU+ Solo2 (SAT), Maatwerk HTPC systeem

walhalla

Zelfde ervaring sr7007 en de app. Inderdaad op iOS beter dan of zal ik zeggen minder slecht dan op Android. Vraag me alleen af of andere fabrikanten wel normale goed werkend produkten maken. De SR7007 gaat in ieder geval snel de deur uit wat geeft veel te veel frustratie.

adijos

Hallo , Erg jammer te horen dat de update bij jullie veel problemen geeft
Heb deze update ook uitgevoerd op de SR7007 en bedien met iPad...heb hier allemaal geen last van.
Dit wilde ik graag laten weten :?

d1k

Had ik dit maar eerder gelezen. Ook mijn SR7007 heeft na de update hetzelfde probleem.

Marantz reageert op exact dezelfde wijze. Ik moet maar een andere app gebruiken.

Erg raar.

Heeft iemand al een oplossing?

xlr8

ff oma topic opgraven:

Gisteravond melding vanuit de sr7007, 'update beschikbaar'
Ik hou wel van wat Russische Roulette dus maar update gedaan, tot op heden geen rare dingen gemerkt. App werkt prima net zoals de AVR app die ik overigens zeer prettig vind na wat persoonlijke tweaking  HB