glaszekering knapt om de haverklap

Gestart door jedi-lego, oktober 07, 2015, 21:07:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jedi-lego

Ik he een vintage reciever 35 watt waarvan de zekering constant stuk gaat. Iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken? Alvast dank

Maus

Als je verteld welke receiver, merk en type, en welke zekering en bij welke omstandigheden, kunnen we je helpen.

lo

Ik heb 1 van de twee dezelfde topics verwijdert omdat het anders door elkaar gaat lopen en onduidelijk wordt
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jedi-lego

De reciever is een yamaha CR-620 in mint conditie. Maar zodra je er een nieuwe zekering in doet en de reciever aanzet dat knapt deze direct. Ik zou hem graag weer spelend hebben maar wat gaat zo,n grapje kosten. Ben zelf a technisch. Ik woon in Emmen Drenthe. Misschien iemand bij mij in de buurt die er verstand van heeft?

Maurice

Verstandig om er iemand naar te laten kijken, want blijkbaar maak je ergens sluiting. Een vintage receiver kan zeker een onderhoudsbeurtje gebruiken, wat het gaat kosten hangt er vanaf wat er allemaal vervangen moet worden.
In jouw regio weet ik niemand, helaas.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

Citaat van: Maurice op oktober 08, 2015, 13:45:00
Verstandig om er iemand naar te laten kijken, want blijkbaar maak je ergens sluiting. Een vintage receiver kan zeker een onderhoudsbeurtje gebruiken, wat het gaat kosten hangt er vanaf wat er allemaal vervangen moet worden.
In jouw regio weet ik niemand, helaas.
Emmen - Nijmegen [SB_Marantz], moet te doen zijn? byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

HAL9000

Zekering kapot betekend  zware  sluiting.  Er  is  zeker  iets  defect.!

jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!