Citaat van: Cornelis1921 op oktober 02, 2016, 13:59:32
Is het dan niet zo dat concurrentiedwang hieraan ten grondslag ligt, want iedere bedrijf wil immers overleven en zichzelf niet uit de markt prijzen?
Illusies creëren is onderdeel van marketing, inspelen op menselijke emoties....dé trigger die mensen tot aankopen drijft. Je moest eens weten hoeveel psychologen er worden ingehuurd door grote multinationals. Die werken met doelgroepen en dat gaat zelfs, als voorbeeld, zover om kinderen van ouders met een laag inkomen zo te beinvloeden dat zij hun ouders tot schuldgevoel drijven en ondanks weinig geld toch tot aankoop overgaan.
Alle mensen worden gewoon gek gemaakt in deze commercie maatschappij en we trappen er allemaal in.....slecht, goed, beter en het beste, wie weet nog wat waar is tegenwoordig?
Concurrentiedrang door een hoop gebakken lucht te leveren of daadwerkelijke duurzame kwaliteit?.....met zoveel mogelijk winstbejag het eerste.