netwerkspeler aanschaf

Gestart door Zep, september 12, 2015, 20:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 18, 2015, 15:13:10
Heb je de Marantz app al aan het draaien?

Yes! Gisteravond als een koning op de sofa....in de ene hand een glas wijn en in de andere mijn tablet  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Top hello. Dat is nou het gemak van streamen.

Wat is overigens jouw muzikale voirkeur, wat luister je graag?

Citaat van: Zep op oktober 18, 2015, 16:19:29
Yes! Gisteravond als een koning op de sofa....in de ene hand een glas wijn en in de andere mijn tablet  :-D

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 18, 2015, 16:30:01
Top hello. Dat is nou het gemak van streamen.

Wat is overigens jouw muzikale voirkeur, wat luister je graag?

Eigenlijk vind ik veel muziekstijlen mooi en scheelt het van tijd tot tijd, maar momenteel luister ik veel elektronische muziek van Bleutech, Monolake, Kick Bong etc. maar daarnaast ook Hidden Orchestra tot weer iets totaal anders zoals Thom York.
Het album Scorching Bay van John Metcalfe is op dit moment mijn favo. :-D
Klinkt echt lekker over het systeem  :yes:

Wel alles in FLAC overigens.

Wat is jouw stijl muziek?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Zo'n beetje alles, behalve electronic :yes:.

:-D

Echt waar. Ik heb er overigens wel het e.e.a. van, maar het pakt mij gewoon niet. Te gemaakt, te gladjes, te bedacht. Ik luister graag naar stemmen en naar natuurlijke instrumenten. Dan kom je al gauw op singer-songwriter, akoestische opnames, live opnames, blues, rock, ...


Citaat van: Zep op oktober 18, 2015, 16:57:05
Eigenlijk vind ik veel muziekstijlen mooi en scheelt het van tijd tot tijd, maar momenteel luister ik veel elektronische muziek van Bleutech, Monolake, Kick Bong etc. maar daarnaast ook Hidden Orchestra tot weer iets totaal anders zoals Thom York.
Het album Scorching Bay van John Metcalfe is op dit moment mijn favo. :-D
Klinkt echt lekker over het systeem  :yes:

Wel alles in FLAC overigens.

Wat is jouw stijl muziek?

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 18, 2015, 18:32:01
Zo'n beetje alles, behalve electronic :yes:.

:-D

Echt waar. Ik heb er overigens wel het e.e.a. van, maar het pakt mij gewoon niet. Te gemaakt, te gladjes, te bedacht. Ik luister graag naar stemmen en naar natuurlijke instrumenten. Dan kom je al gauw op singer-songwriter, akoestische opnames, live opnames, blues, rock, ...

Dan is mijn meest recente cd aankoop meer in jouw straatje: My Best Fiend - In Ghostlike Fading  :-)

In mijn jongere jaren was ik vooral niet weg te slaan van Led Zeppelin (nee komt niet mijn nick vandaan) maar ik heb zoveel op de spreekwoordelijke plank liggen, van jazz tot (neo)klassiek, maar elektronische muziek helpen mijn overheersende beta hersengolven naar delta te verlagen....heerlijk. :zzz:

Ik kan in iedere muziekstijl wel energie en emotie voelen en aangezien ik jarenlang drums heb gespeeld heb ik iets met ritmes, zo kan ik helemaal verzinken in een lekkere beat  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Een muziekliefhebber met een brede interesse, een brede smaak dus :yes:.