Set van Marco66

Gestart door Marco66, september 06, 2015, 16:35:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

xander32

Mooi hoor notworthy.
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!

Marco66

Thanks, ik ook hoor.
De scanspeaks klonken op de surroundset al erg goed dus ga er van uit dat de marantz nog mooier is.

Marco

xander32

Waar heb je die pm toch nog zo snel vandaan weten te halen? Voor een goede prijs ook?

Mijn ervaring is dat een dedicated stereoversterker het echt lekkerder doet dan een receiver in een stereo opstelling. Maar er zijn medeforumleden die daar andere ervaringen hebben. Vertrouw maar gewoon op jouw eigen oren, ookal zijn die volgens sommigen alles behalve betrouwbaar :-).


Marco66

Was vanmorgen vroeg op marktplaats gezet.
Gelijk gemaild en goede prijs geregeld.
Ook alle info van verkoper dus komt goed.

Marco

WilliamB

Kijk eens aan, toch nog snel een PM15s1 gevonden. Mooie versterker, en ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marco66

#35
De PM-15S1 is vandaag binnen gekomen, straks maar even aansluiten samen met mijn vriendin.
Kan nog steeds niks tillen na mijn hernia operatie, staat al de hele middag een dichte doos mij aan te kijken haha.

Ook een mooie Bluesound Mode 2 binnen om te streamen, ben zeer benieuwd hoe de dac is van deze.

Marco


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WilliamB

Ga je veel luisterplezier aan beleven  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marco66

En de set speelt!
Mijn Scanspeaks hebben nog nooit zo mooi gezongen voor mij, wat een vette upgrade  hello



Marco

Ps, let niet op matras er voor, lig overdag op ivm herniaoperatie.

bramdg

Citaat van: Marco66 op september 15, 2015, 19:56:48
En de set speelt!
Mijn Scanspeaks hebben nog nooit zo mooi gezongen voor mij, wat een vette upgrade  hello


Marco

Ps, let niet op matras er voor, lig overdag op ivm herniaoperatie.

pompom


Geniet ervan !!!!
.... zal zeker het herstel bevorderen  :-D

Ben ook benieuwd naar de indrukken van die Bluesound Mode 2 binnenkort
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marco66

Ja ben ik zelf ook benieuwd naar. Retaggen kost veel tijd dus zal nog wel dagje duren.

Marco

xander32

Top man. Kan je die verschillen (ussen jouw vorige opstelling en de huidige)ook verder duidden?
Suc6 met het verder revalideren. In het algemeen gaat dat snel na een hernia operatie.


Citaat van: Marco66 op september 15, 2015, 19:56:48
En de set speelt!
Mijn Scanspeaks hebben nog nooit zo mooi gezongen voor mij, wat een vette upgrade  hello



Marco

Ps, let niet op matras er voor, lig overdag op ivm herniaoperatie.

Marco66

Eerste indrukken, breder geluidsbeeld, nog duidelijkere plaatsing van verschillende instrumenten en stem die meer naar voren komt.
Erg blij met mijn keuze tot nu toe!
Ben nu wel erg benieuwd hoeveel beter die pm11 dan wel is  :lol:

Marco

Marco66

Ter aanvulling op post hierboven.
Even snel een 24-96 flac bestand via de Node 2, in 1 woord " fantastisch" !!
Wat een strak geluid, breed stereobeeld en ongelofelijk mooie plaatsing vd verschillende lagen in de muziek.
Durf wel te stellen dat de dac in de node 2 echt beter is dan de Touch!
Gebruiksgemak is ook super, snel ingesteld en als je je muziek goed getagd hebt snelle indexering.
Je kunt zowel via de bibliotheek vd node met albumhoezen kiezen of bladeren via mappen.
Geen spijt vd aankoop.

Marco








WilliamB

Het (koop)virus heeft jou goed te pakken  :yes: Erg mooi.
Ga je nog meer stappen ondernemen ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3