Waarom werkt DTS niet altijd op mijn SR6007

Gestart door Jan Timmers, augustus 24, 2015, 10:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Perfect_audio

Citaat van: Jan Timmers op augustus 26, 2015, 16:25:51
Dag Spikes25
Dank voor je reactie. Inderdaad heeft er afgelopen jaar een onbevoegde onze apparatuur gebruikt, buiten medeweten van de cafébaas: hij kan ook niet de hele dag het hele gebouw in de gaten houden. Daarom hebben we een extra slot op de apparatuurkast gemaakt en sindsdien is dat  niet meer gebeurd. Perfect_audio zou ik wel in willen schakelen, als hij de reis niet te ver vindt.
Hoe kom ik met hem in contact?
Groet uit Gemert, Jan Timmers

Zie PM.
ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Gerard SR7007

Deze storing heb ik ook bij mijn installatie gehad, is simpel te verhelpen.


Klik op de afstandsbediening van je Blu-Ray eens op de knop SOUND.

Jan Timmers

Dag Gerard
Fijn dat je wil helpen.
Vorige adviezen heb ik al uitgevoerd. Wat blijkt: alleen bij de blurayschijf van mevr. Turner doet het geluid vreemd en speelt zeker niet in DTS. Bij andere schijven vreemd genoeg geen probleem. Opmerkelijk ook dat bij de gewone DVD van Tina dit zelfde probleem zich voordeed en het geluid ook slecht was. Daarom hebben we de bluray versie aangeschaft.  Misschien ligt het dus wel aan de opname of de verwerking daarvan.
Maar ik zal zeker je tip opvolgen, zo gauw ik weer in onze projectiezaal ben.
Alleen dan mijn vraag: als ik op de ab gedrukt heb van de blurayspeler op de knop sound, wat dien ik dan te doen?
Groet uit Gemert,
Jan Timmers

Gerard SR7007

Je kunt dan door een paar mogelijkheden switchen, even proberen welke de juiste is voor jouw.