Ik heb speciaal een account aangemaakt om op jou te reageren, maar thuis heb ik 2x Marantz MC-R603 staan en deze stoppen ook na 10 seconden als je muziek wilt streamen. Je router / switch resetten verhelpt het probleem niet evenals een andere mediaspeler gebruiken (van Windows Media Player naar Jriver Mediacenter).
Het apparaat sluit zich na 10 seconden af en blijft analyseren en het duurt lang voordat deze klaar daarmee is.
Als het apparaat in mijn geval beide apparaten weer een opdracht krijgen begint het riedeltje weer opnieuw met analyseren na 10 seconden afspelen.
Wat ik ook vaak heb is dat de internetradio niet zijn zender vasthoud en lang blijft analyseren en soms even 10 seconden spelen toch ermee kapt. Dit gebeurd geregeld per maand, ligt ook aan hoe frequent je het apparaat gebruikt.
Wegens uitzonderlijke en moeilijke situatie heb ik al in totaal 5x Marantz MC-R603 in mijn bezit gehad. Verkocht en weer terug gekocht. Allen vertoonden het niet onthouden van internetradiozender probleem. Marantz heb ik gebeld en krijg zoals gewoonlijk een standaard antwoord: U bent de eerste we hebben er nog nooit van gehoord. Zelfs van de week kreeg ik dit antwoord weer toen ik belde en situatie uitlegde. Maar wel toevallig dat het bij 5 apparaten speelt, vind je niet. Aan de personen waaraan de MC-R603 zijn verkocht ervaren dezelfde problemen.
Ik ben al zeker 1 jaar bezig om opgelost te krijgen en heb ook 1 apparaat opgestuurd en deze is toen gereset, maar zonder resultaat. In mijn visie is het : Marantz breng nieuwe firmware uit zodat het apparaat ook soms niet vast loopt en de 10 seconden streamingproblemen oplost en ook zijn internetzenders vasthoudt. Marantz visie : Apparaat is end of life zoek het maar uit, we hebben je geld binnen en leer maar te leven met de beperkingen.