Tikkende CD7300

Gestart door VincentH, oktober 04, 2007, 08:51:14

Vorige topic - Volgende topic

VincentH

Ik heb sinds voorjaar 2005 een Marantz CD7300. Prima CD speler. Na verloop van tijd begon ik een heel zacht tikkend geluid te horen in stille passages of als de speler op Pause stond. Dat zachte tikken wordt steeds luider en begint me behoorlijk te irriteren.
Het klinkt alsof het komt van de draaiende CD. Komt dit meer voor bij dit loopwerk?
De twee jaar garantie zijn inmiddels verstreken. Wat denken jullie: zou ik daar alsnog een beroep op kunnen doen?
Ik heb de speler indertijd gekocht bij Correct.

mahansz

klinkt inderdaad als een aanlopend loopwerk.. 'k zou inderdaad proberen om de speler nog onder garantie te laten repareren. Als je handig bent, kan je misschien zelf ook de schroevendraaier pakken? gewoon opendraaien en kijken waar ie precies aanloopt, misschien kan je het wel zelf verhelpen, vraag anders even aan de technici hier :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

VincentH

Mwoah handig...   :wink:
Wat betekent het dat het loopwerk aanloopt? Betekent dat dat de draaiende cd ergens tegenaan tikt? Enig idee of dat een prijzige reparatie op zou leveren als het niet meer onder garantie kan worden gemaakt? :|