Airplay sr 7005 verdwenen?

Gestart door janhifi, april 30, 2015, 12:18:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

janhifi

Ik sta voor een raadsel. Na vele pogingen en controleren krijg ik het niet voor elkaar muziek via airplay te spelen op mijn marantz 7005. Terwijl ik dit jaren probleemloos gedaan heb.
Tot vandaag...

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan.
Mijn iPad, iPhone herkennen de airplay van de marantz niet meer.

Uiteraard de laatste firmware met extra functie de airplay.

Help...

mistyforyou

Hoi Jan

Je kunt proberen om de stekker 1 minuut van de stroom te halen van de Marantz.
Als dat niet mocht baten kun je ook je modem/router 1 minuut van de stroom proberen.
Heb je trouwens IP Control op altijd aanstaan... anders kan het ook daar aan liggen.

janhifi

Bedankt voor de reactie.
Inmiddels weet ik dat het probleem met airplay is veroorzaakt door de update van mijn router door ziggo. Mijn isp.
Niets aan te doen....

freektewater

#3
Citaat van: janhifi op mei 09, 2015, 20:12:40
Bedankt voor de reactie.
Inmiddels weet ik dat het probleem met airplay is veroorzaakt door de update van mijn router door ziggo. Mijn isp.
Niets aan te doen....
Hoi Jan, misschien heb ik n oplossing voor je, zie mijn reply aan PWanders

http://www.marantzforum.nl/forum/index.php?topic=13102.msg256499.msg#256499

Dutchnova

Ik heb tele2 en zelfde probleem.
De sr7005 verwdijnt na verloop van tijd spontaan uit de lijst in mijn iphone6 en ipad
Na de utp kabel eruit voor een minuut doet de zaak het weer tot een bpaalde tijd
SR7005
Monitor/Audio

Dutchnova

Citaat van: Dutchnova op augustus 16, 2015, 00:46:56
Ik heb tele2 en zelfde probleem.
De sr7005 verwdijnt na verloop van tijd spontaan uit de lijst in mijn iphone6 en ipad
Na de utp kabel eruit voor een minuut doet de zaak het weer tot een bpaalde tijd
. Mijn airplay probleem is opgelost
Ik werk met powerline adaptors en 1 ervan was niet meer in orde want na vervangen van de powerlines draait alles al weken goed
SR7005
Monitor/Audio

WilliamB

Citaat van: Dutchnova op oktober 18, 2015, 21:34:13
. Mijn airplay probleem is opgelost
Ik werk met powerline adaptors en 1 ervan was niet meer in orde want na vervangen van de powerlines draait alles al weken goed
hello mooi om te oren dat alles weer werkt.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3