SR7008 geeft geen tuner zender weer

Gestart door Carlo, februari 08, 2015, 16:36:13

Vorige topic - Volgende topic

Carlo

Beste allemaal,

Erg blij met mijn SR7008 en UD5007, maar wat ik niet begrijp is dat als ik radio (tuner) luister dat het kanaalnummer niet in de display (patrijspoort) wordt getoond.

Is dit ergens een instelling of zo? Ik heb nog niets kunnen vinden wat helpt.

Dank alvast de respons.

Mvrgr.
Carlo

Carlo

Citaat van: Carlo op februari 08, 2015, 16:36:13
Beste allemaal,

Erg blij met mijn SR7008 en UD5007, maar wat ik niet begrijp is dat als ik radio (tuner) luister dat het kanaalnummer niet in de display (patrijspoort) wordt getoond.

Is dit ergens een instelling of zo? Ik heb nog niets kunnen vinden wat helpt.

Dank alvast de respons.

Mvrgr.
Carlo

Heeft niemand een idee waarom er geen cijfer (radio 1 bijv.) in het venstertje verschijnt??

RHK

Carlo, analoog (Coaxiale tuneraansl.)krijg je geen (extra) informatie mee. Wanneer je internetradio gebruikt, doe ik tenminste, krijg je die info wel op je display. Zoals zenderinfo en het nummer wat speelt. Ik doe ook de frontklep naar beneden en heb via het rechthoekige dispay dan die info op mn 7008. Hoop dat je er wat aan hebt. 8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Carlo

Citaat van: RHK op februari 19, 2015, 17:20:34
Carlo, analoog (Coaxiale tuneraansl.)krijg je geen (extra) informatie mee. Wanneer je internetradio gebruikt, doe ik tenminste, krijg je die info wel op je display. Zoals zenderinfo en het nummer wat speelt. Ik doe ook de frontklep naar beneden en heb via het rechthoekige dispay dan die info op mn 7008. Hoop dat je er wat aan hebt. 8-)

RHK,

Dank voor de info. Ga gelijk maar eens verder duiden in de internetstations.

Spikes25

Carlo,

Kijk ook even in de handleiding, daar staat precies vermeld, wat je allemaal te zien krijgt op beide display's
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Carlo

Citaat van: Spikes25 op februari 22, 2015, 17:36:41
Carlo,

Kijk ook even in de handleiding, daar staat precies vermeld, wat je allemaal te zien krijgt op beide display's

Thanks voor de tip. Ga ik zeker doen.

Jammer dat handleidingen tegenwoordig alleen digitaal worden geleverd. Ik mag graag bladeren en lezen. Niemand hier die wellicht een hard-copy heeft en deze niet meer gebruikt???

Carlo

Spikes25

Ik ben het met je eens, bij een apparaat als deze behoort een dikke papieren handeling ipv een digitale.
Maar ik denk dat niemand een zgn. hard copy heeft liggen. Ik zou deze laten printen, zwart wit, en 4 gaatjes erin, en een multimap. ik denk 15 euro.
http://www.netjesgeprint.nl of anders even googlen

suc 6
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Marvin

Zo veel mensen zoveel meningen. Ik vind zo'n digitale op de iPad heerlijk door-swipen.