Hallo,
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Mijn SR7008 doet het over het algemeen prima en ook de Marantz app werkt aardig op mijn telefoon en tablet alleen heb een probleem welk ik niet oplossen.
Via de app heb ik zelfstandig het IP adres moeten invoeren, want hij vind de SR7008 niet vanzelf (soms wel) en dan staan er twee apparaten. Maar het is nooit van lange duur dat hij hem zelf vind.
Op zich vind ik dat nog niet eens zo erg, maar het probleem is dat wanneer ik van mijn Synology NAS muziek wil streamen dan werkt dat dus niet en geeft hij de volgende melding.
Het gekke is dat wanneer de app de SR7008 wel herkent (niet via de zelf ingevoerde IP adres) en ik de versterker dan selecteer via het herkende apparaat dat alles wel gewoon werkt. En ik gewoon mijn NAS kan benaderen en alles afspelen zoals bedoelt is. Helaas herkent hij hem maar zelden in het netwerk en ook maar voor even.
Ik heb hem al rechtstreeks aan het netwerk gehad zonder switch. IP vast gezet, verschillende poorten geprobeerd. Stekkers eruit gehad, stroom eraf. Verschillende IP adressen.
Wat ik ook heb opgemerkt is dat wanneer ik de SR7008 bedien via het IP adres wat ik zelf heb ingevoerd en de NAS selecteer is dat de versterker wel op de TV overspringt naar de NAS en ik de naam van de NAS te zien krijg. Maar de geeft dan de melding zoals op de foto te zien is.
Heeft iemand een oplossing of nog ideeën?
Alvast bedankt voor de hulp