HD-DAC1

Gestart door bokkie123, januari 13, 2015, 16:40:45

Vorige topic - Volgende topic

bokkie123

Hoi Xander,

Lijkt me geweldig om een keer langs te komen en jouw spullen te mogen bewonderen.

Wat de stoelendans betreft, ik heb geduld ik kan wachten hoor, ik vind het al erg leuk om eens in gesprek te komen met de " ervaren " mannen.  hello

Maar ik ben bang dat wanneer ik de PM11S3 in levende lijve mag bewonderen dat ik gelijk verkocht ben.  HLP

Zou je aub je adres even willen doorgeven?

Nogmaals bedankt voor je uitnodiging en tot snel dan.

Mvg

Gerard
Rega Elicit-R, SR-6008, UD-5007, Musical Fidelity M3CD. Speakers: ProAc D18. Speakerkabel: Audioquest The Rocket 33. Interlinks: The Chord Cadenza rca + Harmonic Technology Truth-link3. Powercords: Supra Lo Rad. Powerblock: Monster HDP 650 powercenter.

xander32

... PM ontvangen en verzonden :yes:.
Tot de 21e.

Citaat van: bokkie123 op januari 16, 2015, 11:22:36
Hoi Xander,

Lijkt me geweldig om een keer langs te komen en jouw spullen te mogen bewonderen.

Wat de stoelendans betreft, ik heb geduld ik kan wachten hoor, ik vind het al erg leuk om eens in gesprek te komen met de " ervaren " mannen.  hello

Maar ik ben bang dat wanneer ik de PM11S3 in levende lijve mag bewonderen dat ik gelijk verkocht ben.  HLP

Zou je aub je adres even willen doorgeven?

Nogmaals bedankt voor je uitnodiging en tot snel dan.

Mvg

Gerard

QuattroNL

Citaat van: xander32 op januari 16, 2015, 11:48:41
Tot de 21e.
Leuk Gerard, ik ben er de 21e ook bij  byebye
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Faxe

In plaats van de Sonos zou ik gaan voor de Bluesound Node. Deze biedt meer mogelijkheden met highres muziekbestanden en is qua bedieningsgemak vergelijkbaar met de Sonos.

Een SA-14S1 + Bluesound Node is alleen niet heel veel duurder dan een NA-11S1. Zou zelf liever doorsparen voor laatstgenoemd apparaat. 

xander32

... daarmee vervalt de mogelijkheid om (sa)cd`s af te spelen op niveau. En dat de NA11s1 veel beter zal klinken daarvan ben ik nog niet overtuigd :no:. Heb die nou eenmaal tijdens een M&G mogen beluisteren; fraai afgewekt en de bediening heeft Marantz nu ook eindelijk voor elkaar, maar de eerste indruk betreft diens presteren was niet bijzonder. Deze is zondermeer goed, maar dat is mijn €1500,- combi ook. En dan heb ik wel mooi de keuze tussen (sa)cd en streamen :yes:.

Citaat van: Faxe op januari 16, 2015, 12:02:10
In plaats van de Sonos zou ik gaan voor de Bluesound Node. Deze biedt meer mogelijkheden met highres muziekbestanden en is qua bedieningsgemak vergelijkbaar met de Sonos.

Een SA-14S1 + Bluesound Node is alleen niet heel veel duurder dan een NA-11S1. Zou zelf liever doorsparen voor laatstgenoemd apparaat.

Faxe

Uitgaande van de december 2014 prijzen is het verschil tussen een SA-14+Bluesound Node en de NA-11 rond de 300 euro.

AkTeVox

En wat is het nou geworden.......  :gaap: :gaap: :gaap:

bokkie123

Hallo allemaal,

Even een korte update betreft de keuze die ik momenteel gemaakt heb.

Ik heb onlangs voor een mooie prijs een cd speler Music Fidelity M3 aangeschaft. Deze heeft ook een prima DAC en ga er binnenkort ook een sonos connect bij kopen of wellicht een Bluesound.

Cd's klinken prachtig en het geheel klinkt al stukken beter dan met de blu ray speler.

Nu nog even door sparen voor de PM11S3 want dat blijft mijn droom versterker.  hello

Nogmaals hartelijk dank allemaal voor jullie belangstelling en voor sommigen van jullie tot 21 Februari!!  HB

Groet
Gerard
Rega Elicit-R, SR-6008, UD-5007, Musical Fidelity M3CD. Speakers: ProAc D18. Speakerkabel: Audioquest The Rocket 33. Interlinks: The Chord Cadenza rca + Harmonic Technology Truth-link3. Powercords: Supra Lo Rad. Powerblock: Monster HDP 650 powercenter.

xander32

Toch helemaal naar Friesland gereden :yes:.

Goed om te lezen dat e.e.a. goed uitpakt. Kan je ook duiden wat de verschillen zijn aangaande de prestaties, tussen de UD5007 en de M3? Wat doet die laatste anders, beter?

... en tot de 21e.

Citaat van: bokkie123 op januari 27, 2015, 22:19:11
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs voor een mooie prijs een cd speler Music Fidelity M3 aangeschaft. Deze heeft ook een prima DAC en ga er binnenkort ook een sonos connect bij kopen of wellicht een Bluesound.

Cd's klinken prachtig en het geheel klinkt al stukken beter dan met de blu ray speler.

Nu nog even door sparen voor de PM11S3 want dat blijft mijn droom versterker.  hello

Nogmaals hartelijk dank allemaal voor jullie belangstelling en voor sommigen van jullie tot 21 Februari!!  HB

Groet
Gerard

bokkie123

Hoi Xander,

De verschillen zijn vooral te horen in de details, het stereo beeld is ook beter. Muziekinstrumenten zijn iets duidelijker aanwezig vind ik t.o.v. de Marantz UD5007. Het geluid komt nu helemaal van de speakers af lijkt het wel, erg mooi!! Geen verkeerde koop denk ik tot nu toe. Je zou het zelf moeten horen.......

Ik spreek je snel weer.

Mvg
Gerard

WilliamB

Citaat van: bokkie123 op januari 27, 2015, 22:19:11
Hallo allemaal,

Groet
Gerard
Gefeliciteerd  :yes: veel luisterplezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

bokkie123

Komt helemaal goed William! Thx.  :gp:

Citaat van: WilliamB op januari 27, 2015, 23:22:29
Gefeliciteerd  :yes: veel luisterplezier.