Update:Vandaag via mail en tel. een aangenaam gesprek gehad met de verkoper!
De verkoper had de PM binnen gedaan bij een bevriend technieker ter modificatie om er een equalizer te kunnen tussen hangen. De reden hiervoor was om dat de klank van zijn B&W803N & luister akoestiek rampzalig waren.
De verkoper herinnerde me er aan dat hij tijdens de verkoop aanhaalde dat de PM was binnengegaan voor een EQ upgrade. Nu dit klopt ik was er toen niet blijven bij stilstaan en was dit totaal vergeten. Ik kende de PM11s3 niet en aangezien deze een processor aan boord heeft dacht ik dat dit software matig gebeurde, nooit gedacht dat dit hardware (verkl**t) matig was. Stom van me!
Soit... Hij wist me te vertellen dat de ingreep in een paar tellen terug naar origineel kan. Bij het ruimen van zijn bureel heeft ie vorige week zelfs nog de andere zijde van het kabeltje met connector terug gevonden!!! De verkoper heeft me uitdrukkelijk belooft er morgenvroeg werk van te maken me deze via de post te laten bezorgen.
Dus in principe als ik de draadjes op de PCB verwijder en de originele kabeltjes aan elkaar zet zou de PM origineel moeten staan.
Mocht dit echter niet lukken kan ik nog steeds proberen de originele kabel (part. W0027 met connectors N3601->N5101) bestellen bij Marantz.
Wordt vervolgt .........