Ruimte is 30 m² ( dus boekenplankluidspreker of kleine vloerstaande luidspreker)
683 S2 valt dus al af.
Ben op zoek naar luidsprekers die niet te kritisch zijn met plaatsing en opnames van mindere kwaliteit. (Hoewel ik mp3's met hoge resolutie verkies of FLAC bestanden).
Luidsprekers moeten overweg kunnen met alle soorten van muziek.
Luidsprekers max 30 cm van de muur (dus flowpoort van voor op luidspreker)
Over de 685 S2 zijn de meeste reviews positief. (Alpha audio, FWD magazine, audiovideo2day, cnet)
Toch ga ik zonder vooroordelen gaan luisteren.
C.D's schaf ik bijna nooit aan. Wel beluister/bekijk ik muziek via youtube op Smart tv/tablet/pc.
Ook luister ik veel radio via digitale tv. (HD)
Ik kan me niet echt voorstellen dat dit met een goede dac een slecht resultaat op levert.
Home cinema sets gebruiken toch ook de tv als bron, en daar worden ook veel dure luidsprekers gebruikt; is dit dan ook overkill?
Wanneer radio via deze weg tegenvalt, wil ik de optie openhouden om later een netwerkspeler aan de set toe te voegen.
Is de PM 6005 ook al overkill in vergelijking met een luidsprekerpaar van 650 euro?
Ik denk dat een volwaardige versterker toch een beter resultaat oplevert dan een mini/micro keten, ook al is de bron een simpele mp3.
Maar ja ik kan natuurlijk nu niet discussiëren vooraleer ik beiden vergeleken heb.
Ik zal na mijn luistersessie hier een verslag posten.
Ik kijk er al naar uit.