Blu-ray speler bovenop SR7008

Gestart door Marc_4, december 07, 2014, 01:56:36

Vorige topic - Volgende topic

sprins

Citaat van: WilliamB op december 08, 2014, 08:46:33
Geen probleem met mijn SR7005, maar blijft wel warm als ik zone 2 ben vergeten uit te zetten

Mijn andere zones staan altijd uit, die gebruik ik ook nergens voor. Toch wordt dat ding bloedheet. Als ik er iets op zet (wat ik niet meer doe) dan wordt dat ook bloedheet.

Ik luister eigenlijk altijd naar audio van een HDMI bron (media speler, UPC TV). Dus die HDMI chips staan altijd te rekenen. Dat zal het dan wel zijn. Desondanks vind ik het nog steeds erg "goedkoop" aanvoelen dat het ding zo heet wordt.

De AV7701 gebruik ik vaak met analoog in of USB (iPhone). Misschien dat dat het verschil is. Ik zal er eens op letten als ik een dolby digital HD film ermee kijk.

Marc_4

Beste Marcel,

De niet gebruikte zones staan uit.
Kun je me misschien ook iets meer vertellen over de spanning (710 Watt) die vermeld staat aan achterzijde, is dit piekspanning?
Alvast bedankt!!

Gr,
Marc
Marantz SR8012, McIntosh MC501,Pro-Ject RPM-9 Carbon, Marantz ND8006, KEF R7, KEF Kube 8b, KEF R2C, KEF T301, KEF R8A, Boxee Box, LG OLED65C9PLA

QuattroNL

Citaat van: Marc_4 op december 08, 2014, 12:28:17
De niet gebruikte zones staan uit.
Kun je me misschien ook iets meer vertellen over de spanning (710 Watt) die vermeld staat aan achterzijde, is dit piekspanning?
Alvast bedankt!!
Het piekvermogen zal 710 Watt zijn (geen spanning, dat is Volt. Vermogen is spanning maal stroom: P=UxI).

Een extra koeler zal de levensverwachting best wel kunnen verlengen ja. Goeie.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

John123

Warm is iets anders als heet....Zones uitzetten hielp bij mij ook. Maar nu staat de SR6008 gewoon in de kast met een blu-rayspeler (UD5007) er op. Netjes op de voetjes die deze componenten daarvoor hebben meegekregen. SR wordt wel warm, maar niet zo heet dat je deze niet zou kunnen aanraken.