Citaat van: Cornelis1921 op december 06, 2014, 08:47:13
Sidegrade: De onlangs door mij aangeschafte CD6005; een heerlijke speler en opvolger van een SA8003, die al gauw "vergeten" werd. Deze speler doet mij overtuigen dat er voor elk budget goede audio gear te koop is en dat goede audio niet duur hoeft te zijn, zeker bij Marantz, wat ik tot voor kort nog dacht te moeten ontkennen.
P.S. Leuk topic overigens (ik ben benieuwd wat Rob46 hier van vindt).
Absoluut een leuk en inhoudelijk topic! Prima dat er regelmatig een initiatief zoals deze wordt gelanceerd. Ik weet niet of ik mijn actie van 2014 een side -of upgrade mag noemen. Spulledingetjes zijn de deur uit gegaan en daarvoor in de plaats is een Exposure set in de plaats gekomen. Ik sluit mij bij Cor aan; voor een prima acceptabele audiofiele kwaliteit (voor mij in ieder geval) hoef je niet de hoofdprijs te betalen. Ik heb nu vele sets mogen beluisteren, en ik hoop dat er nog vele zullen volgen, maar de combinatie vind ik nog steeds doorslaggevend in een audio keten. Hiermee bedoel ik te zeggen; de componenten in combinatie met de akoestiek en uiteraard de bron. Exposure is een redelijk onbekend merk in audiofiel Nederland. Hier betaal je ook niet de hoofdprijs voor, maar biedt wel waar voor het geld.
Stiekem ben ik wel op zoek naar een set Totem Hawk luidsprekers. Voor 2014 lijkt mij dit een mooie upgrade, maar ja, dan moeten de Staff's eerst verkocht worden. Enfin, dit heeft geen haast. Het is prima zo. Genieten van de muziek heeft nu even de prioriteit. Om thuis steeds maar te verkopen dat het een upgrade betreft, heeft zijn geloofwaardigheid inmiddels wel doen wegebben.