De CD: 'Return to Ommadawn' - Mike Oldfield (Mercury Records 2017).
Als cadeautje gekregen van mijn maatje John, vandaag binnen via DVD-Outlet op
Bol.com. Omdat ik nog steeds geen toegang heb tot internetbankieren, want de bewindvoerder is tot op heden in gebreken is gebleven; hij maakt er een potje van. Ik noem geen naam, maar er is heel en er gaat heel wat mis in dat wereldje is mijn persoonlijke ervaring na 6 weken bewind voering. Dat noemen ze "opstartproblemen". Van overleg met de klant hebben ze nooit gehoord. Het punt is, ik ben niet wils- of handelingsonbekwaam verklaard, ik ben gewoon mentaal gehandicapt, dus ik zie en volg alles wat er met mijn rekeningen gebeurt, en dat is tot nu toe niet best. "Ik verkoop rust", zei hij in februari nog. Nu van die "rust" is nu nog weinig terechtgekomen. En deze bewindvoerder zou zoveel beter en anders zijn dan zovelen van zijn louche collega's. Louche is hij zeker niet, maar rondom vakbekwaam is hij ook weer niet te noemen. Maar misschien leg ik gewoon voor hem de lat een beetje te hoog. We zullen het gaan zien in de komende tijd wat hij ervan gaat bakken. Ik hoop er beste van, want er uittreden is nu geen optie meer, daarvoor is het inmiddels te laat: De trein eenmaal in beweging, et cetera. Wordt vervolgt.