Technics SL1200 VS. Pro-Ject, Rega

Gestart door hassant, november 25, 2014, 17:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Niber

Ik was meteen dik tevreden.  :-D

Heb het nieuwe element er overigens ook net in zitten. Vind het prima klinken, ga er van uit dat het alleen maar mooier kan worden na een periode van inspelen).
Eigenlijk heb je dus niet zo veel aan m'n antwoord.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

hassant

Citaat van: Niber op december 07, 2014, 19:19:26
Ik was meteen dik tevreden.  :-D

Heb het nieuwe element er overigens ook net in zitten. Vind het prima klinken, ga er van uit dat het alleen maar mooier kan worden na een periode van inspelen).
Eigenlijk heb je dus niet zo veel aan m'n antwoord.
j

Haha. No Worries... Speler gaat met de dag lekkerder klinken. Laag begint weer wat losser te komen. Gaat de goede kant op!

BTW: nog steeds heel blij met mn Pro-Ject!  hello
Sony KDL 46NX720 // Humax IRHD-5100 // Sony PS3 // AC Ryan Playon!HD Mini2 // Pro-Ject Debut Carbon Esprit DC TurnTable + Ortofon 2M Red // Marantz NR1602 AV Receiver // Marantz PM7004 // Marantz UD5007 Blu-Ray Player // Focal 816W Black Satin

100%Marantz

Volgens mij is het inspelen meer tussen de oren dan het toestel zelf. Men went altijd aan een bepaald geluid, heeft volgens mij niets te maken met jet inspelen. Een speaker tot dar roe, maar een versterker of platenspeler,.....,??????

iOS
marantz, what else?

Vinyl_Fuchs

Citaat van: 100%Marantz op december 14, 2014, 23:42:15
Volgens mij is het inspelen meer tussen de oren dan het toestel zelf. Men went altijd aan een bepaald geluid, heeft volgens mij niets te maken met jet inspelen. Een speaker tot dar roe, maar een versterker of platenspeler,.....,??????

iOS
Wat dacht je van inspelen van een nieuw element!!!> dat duurt wel ettelijke uurtjes.

Groetjes Roy
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: 100%Marantz op december 14, 2014, 23:42:15

iOS
Wat je zegt, Xavier. HB Ondanks dat vele weldenkenden met jou dat ook beweren blijven nog steeds hele volksstammen in het fenomeen van het "inspelen" GELOVEN. violent1 Zelfs ik tot voor kort. :yes: :wink: :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

AkTeVox

Citaat van: hassant op december 04, 2014, 19:32:22
Bedankt voor tips iedereen!

Ik heb vandaag m'n nieuwe platenspeler opgehaald.

Het is uiteindelijk een Pro-Ject Debut Esprit Carbon (DC) met een Ortofon 2M Red in het wit geworden...

Greetz!

Hoop voor jou dat je een betere ervaring krijgt/hebt met Pro-ject DT's dan ik. Zelf had ik de Project Debut III & Pro-ject 2Xperience carbon met acrylplateau. De laatste was echt een plaatje om te zien maar helaas niks dan ellende met het kreng. De Debut III was een rumble bak met te klein plateau. Beide DT's vlogen er na een aantal weken uit door te grote teleurstellingen. In de plaats kwam een  SL1200mk2 & SL1210mk2 beide NOS. En dit nu 2j later tot de volste tevredenheid. Voor mij persoonlijk geen fancy draaitafels meer.
Veel luister plezier met je nieuwe aanwinst en die 2M Red is een heel fijn elementje!!!