De upgrade van mijn Hepta Expressions is voltooid en ik heb een tijdje ïngespeeld" en getest. Er is een nieuwe tweeter ingegaan en de windingen van de spoel naar de basspeaker is vernieuwd en verbeterd. Verder nog wat kleine electronische aanpassingen, weet niet exact wat. Maar waar het om gaat, het geluid is aanzienlijk verbeterd!! Nou klonk het natuurlijk al goed, maar nu toch meer gedetailleerd en ruimtelijker en een wat dieper laag. Ik ben er blij mee, en heb er geen spijt van. Nou zijn er natuurlijk wel meer goede merken zoals Tannoy, B&W, Dali, enz, maar dit klinkt lekker. Ook het bezoek bij Chris Rutgers van Hepta in Wormerveer is gezellig en de koffie goed. Er is tijd voor een enthousiast praatje en hij laat je het resultaat van de upgrade eerst beluisteren. (via Marantz apparatuur). Chris kan echt wel speakers bouwen en zijn laatste creatie de Sublimis Orator, is een waanzinnig ontwerp. Wel grote jongens trouwens. Je moet oppassen dat je niet in de verleiding raakt om toch weer wat nieuws aan te schaffen, haha.
.Oh ja, nog een foto erbij, al zie je daar niet zoveel op.