set van tvk

Gestart door tvk, augustus 27, 2014, 11:13:16

Vorige topic - Volgende topic

Rob46

Een mij niet onbekende, de Marantz SA 17S1. Pracht van een speler. Heb ik heel veel plezier van gehad!! Komt deze speler toevallig uit Zwaag?

Zoldar

Volgens mij heeft bijna iedereen er problemen mee.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

tvk

Citaat van: Zoldar op december 08, 2014, 10:55:01
Volgens mij heeft bijna iedereen er problemen mee.

Ben er bang voor.
Weet iemand of er ook een nieuwe laser in zit als het loopwerk vervangen is? Of zit een laser niet in een loopwerk?
Heb al weer een nodisc met een normale  cd.

Rob46

Erg jammer van de SA17S1 is inderdaad een kwetsbaar loopwerk. Deze heb ik bij Audio Service in Elst laten vervangen. Hierna functioneerde de speler weer als een zonnetje. De klachten blijken vaak te beginnen met een melding als TOC READING (blijft in scherm staan) of dat de laser erg lang op zoek is naar de cd. Hierbij maakt de speler de nodige vage bijgeluiden. Soms 'vindt' de speler geen SACD. Kan een smerige lens zijn, maar blijkt vaak genoeg toch de laser te zijn al of niet in combinatie met het loopwerk.

Zoldar

Heb jij hem nog rob? Ik heb best veel draadjes gezien van mensen met problemen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

tvk

Ik baal er wel een beetje van.
Beetje eigen schuld ik had al negatieve dingen gelezen....

Mijn vader heeft onder tussen ook een pm11 staan;  heb ik hem aangepraat. Binnen kort gaan we de  14 en de 11 even 1 op 1 vergelijken. Ben ik erg benieuwd naar

Rob46

Citaat van: Zoldar op december 09, 2014, 23:05:11
Heb jij hem nog rob? Ik heb best veel draadjes gezien van mensen met problemen.

Nee, na de reparatie heb ik de speler nog enkele maandag met plezier mogen 'beluisteren'. Daarna ingeruild voor de Exposure.........

tvk

De sa17s1  word Door de vorige eigenaar naar audio service in elst gebracht!  Echt keurig van hem.
Ik zal hem wel een tijdje  kwijt zijn denk ik zo met de feest dagen er tussen. Ik kan niet wachten tot hij weer goed is

contour

zo! keurig gedrag notworthy
ze bestaan gelukkig nog!!
straks staat er wel weer een bloedmooie speler, je geduld zal beloond worden :yes:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

tvk

Ja echt super.
Ik wou de speler eerst zelf  laten  nakijken. Maar dacht  laat ik er toch eens een mailtje aan wagen.

tvk

Ik heb me een paar nieuwe cdrekken gehaald.
Heb ook een paar extra. Voor totaal 1080 cds....we kunnen voor uit

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

tvk

Citaat van: Cornelis1921 op januari 05, 2015, 20:20:00
Fraai dat zwart. :yes:

Dat paars was meer een dingetje van de vrouw. ..

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Ik zie Michael Jackson's Dangerous album, geniet er van, is een onderschat album!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15